call of duty 2 patchen

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus320

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Mensen,

ik ben (was) superblij nieuwe patch van call of duty (eindelijk) gelijk gedownload en geinstalleerd alleen tijdens het installeren komt hij met de melding dat het spel niet gevonden wordt
om precies te zijn

Setup could not determine the current version of your call of duty 2installation please verify that the game has been properly installed

btw de patch komt van http://www.callofduty.com/patch/

bvd guus

bvd guus

Laatst bewerkt:
Soms kan dit komen door dat je het spel niet op de standaard locatie in de map program files op de c: schijf hebt geïnstalleerd. Probeer eens met je rechtermuisknop er op te drukken en kijk of je de installer niet kan uitpakken. Zoja kopiëer dan de uitgepakte bestanden naar de spelmap. Kijk hier ook eens over patch problemen : https://activision.custhelp.com/cgi...nMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT03&p_li=&p_topview=1
(wel in het Engels)

Had je nog mod's in de directory zitten of onofficiële patches?
Anders even uninstallen en opnieuw installeren.

ik heb de cd niet meer
:p
maar ben aant kijken voor een nieuwe

volgens mij is hij gepatcht ik ga hem nu testen :P:P:P
:eek: :eek: :thumb: :thumb:

jah hij is idd gepatcht

alleen hij doet het nog niet

er is een probleem met pam2.01.iwd

maar dat probleem kunnen jullie waarschijnlijk niet oplossen

guus320 zei:
maar dat probleem kunnen jullie waarschijnlijk niet oplossen

voor elk probleem is een oplossing. volg de link in mijn handtekening maar eens ;)

De patch controleert ook of het opstartbestand vh spel overeenkomt met de oorspronkelijke versie. Is dat niet het geval dat zal hij niet willen patchen.Of hij patcht en je kan niet meer spelen. Voor je laatste probleem zal je het spel moeten herinstalleren vrees ik.

Inderdaad opnieuw installeren of wat ook nog kan is dat de update beschadigt is.
pam2.01.iwd zit niet origineel in het spel dus neem ik aan dat dit bestand vanuit de patch geïnstalleerd wordt.
Je zou een verse download kunnen proberen van de patch.

hij doet het al het lag niet aan mij maar aan de server

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan