Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is bij deze printer volgens mij niet mogelijk.Kun je wel afdrukken vanuit een mobiel apparaat?
Dit heb ik ook meegemaakt met mijn HP, die jaren prima werkte en ineens “offline” bleef hangen, terwijl alles verbonden leek. Bij mij zat het uiteindelijk niet in de router maar in Windows zelf: bij Apparaten en printers stond “printer offline gebruiken” aangevinkt, en dat ene vinkje haalde alles onderuit. Ook hielp het om de printer opnieuw toe te voegen via zijn vaste IP-adres in plaats van automatisch zoeken, en even te checken of hij op 2,4 GHz wifi zat. De HP Smart-software opnieuw installeren gaf ook meer duidelijkheid. Ik print niet alleen documenten, maar ook af en toe 3d stl files for printing die ik download, bijvoorbeeld, en dan merk je snel hoe frustrerend een offline status is. Soms is het echt een combinatie van driver, spooler en netwerk, dus stap voor stap nalopen loont.HP office jet 3833 heeft altijd netjes geprint.
Nu geeft hij aan dat de printer offline is.
Printer al teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geconect met router, maar hij blijft op offline staan.
Iemand een idee?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.