call of duty 2: video card or driver doesnt bla bla

Status
Niet open voor verdere reacties.

sEiha

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Berichten
22
Video kaart Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family
Ik start COD2 en tadaa:
Videocard or driver doesnt support alpha blending

WAT MOET IK DOEN???
 
ff de driverers (opnieuw) installeeren.

:/ haha wat doe jij hier trouwens -.- drivers opnieuw installeren dat is het niet hoor -.- drivers installeren zich zelf automatisch op onboard vriend :/ enige wat kan is dat de video kaart niet supported is EN/OF nieuwere drivers downloaden...
 
@ knN

Je mag gerust je tegenargument geven, maar we gaan hier niet het modje uithangen.
Dat doe ik wel. :rolleyes:

Mocht je de forumregels nog niet hebben gelezen:
Houd je taalgebruik altijd netjes.
Beledig nooit andere leden.
 
:/ haha wat doe jij hier trouwens -.- drivers opnieuw installeren dat is het niet hoor -.- drivers installeren zich zelf automatisch op onboard vriend :/ enige wat kan is dat de video kaart niet supported is EN/OF nieuwere drivers downloaden...

Hoi vriend, of gast, of weet ik hoe je iedereen hier noemt.
Nou vertel je toch echt zelf onzin, onboard drivers installeren zichzelf soms wel direct tijdens installatie, MAAR HEEL VAAK OOK NIET!!
Ook worden ze lang niet altijd automatisch geupdate!!
Niet voor niets zijn de onbaord drivers te downloaden van de site van de fabrikant:evil:
 
Hoi vriend, of gast, of weet ik hoe je iedereen hier noemt.
Nou vertel je toch echt zelf onzin, onboard drivers installeren zichzelf soms wel direct tijdens installatie, MAAR HEEL VAAK OOK NIET!!
Ook worden ze lang niet altijd automatisch geupdate!!
Niet voor niets zijn de onbaord drivers te downloaden van de site van de fabrikant:evil:

helemaal gelijk man:thumb:
 
@ knN

Je mag gerust je tegenargument geven, maar we gaan hier niet het modje uithangen.
Dat doe ik wel. :rolleyes:

Mocht je de forumregels nog niet hebben gelezen:

Sorry maar ik doe niet alsof ik mod wil zijn hoor heb wel beters te doen dan dat, maar mensen hier zoeken naar hulp voor iets. Oke, mrmusic (ofzo) heeft over heel veel dingen gelijk. Maar hij WIL zijn zin hebben als die dat niet krijgt is hij de gene die het modje uit hangt... Sorry voor mijn gedrag hoor maar ik heb een hekel aan mensen ik heb miljarden problemen gehad met computer ik heb ALLE problemen opgelost en opgeschreven zodat ik weet wat ik doen moet voor de volgende keer. Kijk over CPU's en moederborden weet ik nog niet zoveel vanaf. Daarmee geloof ik mrmusic wel met die link van AMD op wiki. Maar aan de andere kant twijfel ik toch een beetje. Dat maakt voor de rest niks uit maar dat hij gaat zeggen dat ik onzin zit te ***len is het grootste fout want degene die fout zit is hij.

On-topic:

Onboard videokaart installeert zich zelf ookal zou die dat niet doen dan zou je dat zeker wel merken. Ten tweede ik zei NIET dat ie die drivers moest her installeren maar nieuwere versie downloaden>installeren. Met herinstalleren van drivers krijg je toch hetzelfde fout -.- en TRUST me on this one !

Hier volgt 1 van mijn fouten:

Enemy Territory - Quake Wars.

8600GTS 512MB vs. HIS x1650PRO ICEQ cooled 512MB

8600GTS 512MB: Your videocard / driver is not supported for GL_nogwat & GL_nogwat.

HIS x1650PRO 512MB: High Quality; 20fps. Draait goed.

---------------------

8600GTS 512MB Drivers VISTA & XP: DRIVERS XP/VISTA BETA 169.0

x1650PRO ICEq Drivers VISTA & XP: Standaard drivers van CD-ROM.

Dus het verschil tussen deze kaarten is huge. Ik hoor dit spel af te kunnen spelen met de 8600GTS 512MB ( supported ) maar dat gaat niet omdat er iets mis is en ben nog steeds aan het uitzoeken. In ieder geval het opnieuw installeren van drivers word hem niet want ik krijg deze fout met of zonder oude of nieuwe drivers.

Off-Topic:

MRMUSIC mijn excuses voor mijn woorden.

Modo ^^ sorry dat ik je laat denken modo te doen op deze site ;) hier kun je veel leren.

Ben off moe.

Ltrs ^^

knN
 
Wat een loze discussie over en weer.:rolleyes:
Er worden altijd standaard drivers door het besturingsysteem geinstalleerd, anders heb je geen beeld. Daarna dien je altijd de driver van de fabrikant te installeren. Het maakt niet uit voor onboard of losse videokaart. Daarnaast moet je ook de chipset driver van het moederbord geinstalleerd hebben.
x1650PRO ICEq Drivers VISTA & XP: Standaard drivers van CD-ROM.
Dit is geen standaard driver, maar de volledige versie meegeleverd door de fabrikant. Het wordt meestal aangeraden daarvan een nieuwere of de nieuwste van de fabrikant site te downloaden. Beter nog van de ATI of Nvidia site, afhankelijk welke chipset/GPU je op je videokaart hebt.

Video kaart Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family
Ik start COD2 en tadaa:
Videocard or driver doesnt support alpha blending

WAT MOET IK DOEN???
Heb je COD2 al eens werkend gehad? Vaak worden onboard videokaarten niet of niet goed door games ondersteund.
 
Laatst bewerkt:
Oke, mrmusic (ofzo) heeft over heel veel dingen gelijk.Dat maakt voor de rest niks uit maar dat hij gaat zeggen dat ik onzin zit te ***len is het grootste fout want degene die fout zit is hij.

On-topic:

Onboard videokaart installeert zich zelf ookal zou die dat niet doen dan zou je dat zeker wel merken.

Precies, wanneer dat niet gebeurt (heel vaak dus) zul je dat merken!
Kijk voor de grap Helpmij.nl eens door over topics die gaan over niet geinstalleerde onbaord drivers, honderden keren dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan