call of duty 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansvabel

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2005
hoe kan ik met mijn pc het spel spelen met vrienden via internet
ik kan wel inloggen bij anderen (die gewoon in de lijst staan)
maar ik weet niet wat ik moet doen om ook in die lijst te komen

al vast bedankt voor het antwoord

Je hebt twee keuzes.

* In-game server maken.
* Dedicated server maken.

Wat had je ingedachten?
Wil je een losstaanden server die altijd aanstaat en waar je zelf ook op inlogt of wil je tijdens het spel als server fungeren?

kun je me alle bijde vertellen?
maar opzet is om het spel te spelen met vrienden
dus niet dat iedereen mee kan doen

graag hoor ik een reactie
bedankt alvast voor de moeite:thumb:

Ik ga niet beide opties uitleggen want dan ben ik morgen nog bezig denk ik. :)
Maar als ik het goed begrijp wil je gewoon zo nu en dan eens een potje online spelen met je vrienden zonder tussenkomst van anderen?
Dan zou ik gewoon in-game een server starten.
Dat kan in het beginscherm onder "start new server".
Hier kun je alles instellen en ook bijvoorbeeld het wachtwoord zodat alleen je vrienden kun inloggen.
Denk er wel om dat je poort 28960 open zet in de router (als je deze hebt) deze poort gebruikt het spel om connectie te maken met het internet.
Als je server eenmaal loopt kunnen je vrienden het gemakkelijkst inloggen door in de console (toest ~) /connect xxx.xxx.xxx.xxx (x = ip-adres) in te typen.

Admin_Frisian zei:
Ik ga niet beide opties uitleggen want dan ben ik morgen nog bezig denk ik. :)
Maar als ik het goed begrijp wil je gewoon zo nu en dan eens een potje online spelen met je vrienden zonder tussenkomst van anderen?
Dan zou ik gewoon in-game een server starten.
Dat kan in het beginscherm onder "start new server".
Hier kun je alles instellen en ook bijvoorbeeld het wachtwoord zodat alleen je vrienden kun inloggen.
Denk er wel om dat je poort 28960 open zet in de router (als je deze hebt) deze poort gebruikt het spel om connectie te maken met het internet.
Als je server eenmaal loopt kunnen je vrienden het gemakkelijkst inloggen door in de console (toest ~) /connect xxx.xxx.xxx.xxx (x = ip-adres) in te typen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan