Call Of Duty 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

babel10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Ik heb besloten om gisteren weer call of duty 2 te installeren, ik had het spel een jaar geleden ongeveer ook gespeeld. Toen liep die helemaal goed op mijn pc.
Nu loopt hij om de 10 sec vast, en heb ik dit beeld:
30317843vs3.jpg
[/URL][/IMG]

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Lijkt aardig op een verhitte videokaart. Draait de fan van de videokaart nog wel(goed)? Is de fan en koelblok wel redelijk vrij van stof?

Welkom op Helpmij.:)

Lijkt aardig op een verhitte videokaart. Draait de fan van de videokaart nog wel(goed)? Is de fan en koelblok wel redelijk vrij van stof?

Ja dank u wel :)
Hmm, ik heb weinig verstand van waar dat zit, maar wel heb ik met Dxdiag gekeken welke videokaart ik heb. Ik heb Nvidia Geforce FX 5600. En de minimale benodigdheden zijn Geforce 4 Series.Dus hij zou het gewoon moeten doen..Maar dat is ook logisch want 1 jaar geleden deed hij het nog wel. Maar verhitte videokaart, wat moet ik me daarbij voorstellen? Als ik mijn computer dus uitstof moet hij het wel doen? Dat heb ik paar maanden geleden nog gedaan, want 3kwartjaar geleden is heel mijn computer van binnenuit doorgebrand zeg maar, toen moest alles vervangen worden..

Open je kast en bekijk je videokaart.
Draait de fan nog soepel?
Zit hij vol met stof?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan