Call of Duty 4 dropt FPS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, 100% zeker ben ik niet. Maar baat het niet, dan schaad het niet.

Het is uiteindelijk aan jou om die beslissing te nemen.
 
Je voeding is zeker aan de lagen kant, zeker als je de 4870 erin wilt doen. Een ander ding is de temp.
Gebeurt het laggen, ook meteen als je de gamen direct na het aanzetten van de PC?

Heb je in de instellingen van de Games, de optie "Sunc every frame" (zo iets) Zo ja, zet deze eens uit.

Ik heb ongeveer dezelfde config, (als je de 4870 erin doet) en speel beide games 85-90 FPS.
 
Hey, Wel lang geleden dat ik niets meer heb gedaan.
Ik had nog gisteren weer cod4 erop gedaan. En ja, hij lagt weer dood. Raar dat dit niet gebeurd bij GTA IV, MW2 en andere nieuwere games.

Ik heb inmiddels al :
Nvidia GeForce GTX 470. Heeft het probleem niet verholpen. Ik ben echt in korte periodes van vele kaarten veranderd.
ik ging naar 8800GTX, HD4770, HD4850, HD5770 en daarna hierop gekomen en nog niet te vreden maar dat ligt aan mijn gare Intel Processor. Ik zal binnenkort die vervangen door een AMD x6 processor of x4 955.
Ook zal mijn moederbord veranderd worden, want ik zag dat moederbord niet mijn processor ondersteunde en er is toch wel een grote kans dat het daarom gebeurd. Maargoed. Laat me er een slotje op doen.
 
Je voeding is zeker aan de lagen kant, zeker als je de 4870 erin wilt doen. Een ander ding is de temp.
Gebeurt het laggen, ook meteen als je de gamen direct na het aanzetten van de PC?

Heb je in de instellingen van de Games, de optie "Sunc every frame" (zo iets) Zo ja, zet deze eens uit.

Ik heb ongeveer dezelfde config, (als je de 4870 erin doet) en speel beide games 85-90 FPS.


Oh en ik heb 630 Watt voeding. Ik heb alles op low ook geprobeerd heeft nog steeds geen nut.
Ik heb sync ook nooit aan, want die kost echt heel wat fps dus performance.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan