Call of Duty 4 Kleine schokjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

meatball

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een 2 maanden geleden een nieuwe computer gekocht, en die heeft tot een week geleden gewoon altijd goed gewerkt. Maar nu is het spel Call of duty 4 begonnen met schokken tijdens het spelen. Het zijn maar hele kleine schokjes maar daardoor loopt het beeld net niet vloeiend, en vroeger deed hij dat niet dus het zou gewoon vloeiend moeten lopen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

groetjes bart

Specs pc:
500w PSU
Asus P5E3 X38 Moederbord
Intel quad core Q6600
Asus En8600GT Silent 512 MB
2x1GB Corsair DDR3
Western Digital 320GB Sata300

Hey

Heb je wel de goede(nieuwste) drivers(videokaart) geinstalleerd?
En anders moet je een paarstappen terug doen in kwaliteit en/of grootte van het scherm.
Ik hoor het wel als je hulp nodig hebt bij de drivers van de videokaart;)

ja, ik heb vanochtend nog van de nvidia site de driver voor de 8 series gedownload (ondersteunt ook mij videokaart) en erop gezet, en ik heb al mijn resolutie lager gezet. Maar een vriend van me zegt net dat ik smartdocter er nog niet op had gezet, dus het kan zijn dat de koeling niet goed is. Dus ik hoop dat dat het is

Taak beheer

ctrl+alt+del, en kijk onder processen. Google ze willekeurig op, dingen die niets te maken hebben met hardware (oa. stylexp.exe, msnmsgr.exe) uitzetten behalve de dingen zoals "Explorer.exe" en andere appl. die onder windows draaien of voor videokaart e.d. Kan zijn dat je tussentijd troep naar binnen hebt gehaald, of die meegekomen zijn via andere programma's. Ook kun je naar opties gaan in cod4 (zelf geen cod4 kenner) en staat ergens een optie met "Sync" (Multi-sync, oa) schakel dat eens een keer uit.
Niet echt spel fanaat niemeer maarja bovenstaande kun je gerust uitproberen. (Indien niet gedaan eens een online virusscan/spywarescan doen.

Gz, GM

Het kan natuurlijk ook een probleem zijn dat er te veel op de computer staat.
Probeer een keertje te defragmenteren en schijfopruiming te doen, en overbodige spullen weg te gooien.

Dit verklaart ook waarom je later pas problemen krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan