call of duty 4 laatste level

• Onderwerp starter Onderwerp starter luck7
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
ik heb call of duty 4 nu al meerdere kernen uitgespeeld en ik zou graag willen weten of je teamgenoten in het laatste level altijd doodgaan?
is er een manier om de heli neer te halen of zoiets.
ik heb al een hoop geprobeert mar het werkt niet echt:

Alvast bedankt

luck7

Laatst bewerkt:
Laatste level is op de brug toch? Volgens mij kan daar niks anders dan het wapen aannemen en de bad guy neer knallen..

Nee, die gaan altijd dood, je kan daar niets aan doen. De game is zo scripted als wat. Dus nee je kan alleen die bad guy nog neer schieten.

nee dat kan niet.
ik heb t met unlimeted ammo en slomotion geprobeerd en heb die heli 5 keer geraakt en nog nie kapot.
als je alle vijande neerknalt helpt t ook nie

in tegenstelling tot veel andere nieuwe fpshooters blijft de Cod serie leunen op complete scripting. vroeger was dat normaal maar gelukkig is het tegenwoordig normaal om npc's (non playeble carakters, de figuurtjes dus) een uitgebreide AI (artificial intelligence) te geven, ze lijken dus na te denken.
toch kiest de Cod reeks ervoor om t allemaal te blijven scripten, wat inhoud dat alles van te voren al vaststaat, wat je ook doet, t zal altijd allemaal t zelfde verlopen. wat dus de herspeelbaarheid van games erg schaadt.
heb zelf gemapt en mod met verschillende Cod delen, en moest dus alles scripten. en hierin gaan de dus echt ver, beter gezet; ieder vuur, geluid, explosie, voertuig beweging, npc, etc is gescript. een ramp !!!!
maar, t maakt wel dat je een game precies zo kunt laten verlopen als dat je als maker in gedachten hebt. en daar is ook wat voor te zeggen.
toch hoop ik dat Infinity Ward snel zal veranderen en hun CodRadiant (editor/engine) zal aan passen aan de nieuwe tijd.
de meeste Cods zijn al fantastisch, maar zullen dan helemaal top zijn!!!

leon

in tegenstelling tot veel andere nieuwe fpshooters blijft de Cod serie leunen op complete scripting. vroeger was dat normaal maar gelukkig is het tegenwoordig normaal om npc's (non playeble carakters, de figuurtjes dus) een uitgebreide AI (artificial intelligence) te geven, ze lijken dus na te denken.
toch kiest de Cod reeks ervoor om t allemaal te blijven scripten, wat inhoud dat alles van te voren al vaststaat, wat je ook doet, t zal altijd allemaal t zelfde verlopen. wat dus de herspeelbaarheid van games erg schaadt.
heb zelf gemapt en mod met verschillende Cod delen, en moest dus alles scripten. en hierin gaan de dus echt ver, beter gezet; ieder vuur, geluid, explosie, voertuig beweging, npc, etc is gescript. een ramp !!!!
maar, t maakt wel dat je een game precies zo kunt laten verlopen als dat je als maker in gedachten hebt. en daar is ook wat voor te zeggen.
toch hoop ik dat Infinity Ward snel zal veranderen en hun CodRadiant (editor/engine) zal aan passen aan de nieuwe tijd.
de meeste Cods zijn al fantastisch, maar zullen dan helemaal top zijn!!!

leon

Precies.
In COD4 is eigenlijk totaal geen AI.
Bijvoorbeeld in dat level dat je met een maatje als sniper bij chernobyl bent.
Dan kan je ergens heel hoog in een flatgebouwtje een bazooka en een p90 vinden.
De enigste weg om daar te komen is via een ladder die op een raam uitkomt.
Als je dan schiet komen er zo'n 39 gastjes achter je aan.
Als je dan in dat flatje zit komen ze allemaal door dat raam geklomen.
Ik kon ze zo allemaal killen door alleen op het raampje te schieten waar ze steeds doorheen kwamen. Ze dachten dus helemaal niet na dat ze dan gewoon zouden woorden afgeknald:confused:
Maar in het spel Far Cry 2 bijvoorbeeld gaat de vijand zich helemaal verstoppen als er een sniper in de buurt is een zo nog wel meer.
Oftewel: Ze worden steeds slimmer.
Ik hoop dat in het nieuwe opkomende spel (jaja nieuwe COD!) niet alles gescript is.
Dit spel gaat trouwens Call Of Duty Modern Warfare 2 heten (Oftewel COD6)

klopt, ben blij dat ze een tweede maken van die Modern warfare, want WW2 shooters hebben we nu wel genoeg gehad in de cod reeks, dat is tenminste mijn persoonlijke mening.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan