Call of Duty 4 - Multiplayer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex R

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
49
Beste helpmij'ers,
Op mijn vorige pc had ik heel stout CoD 4 gedownload en gecracked gespeeld. Toen kreeg ik genoeg van cracked servers en heb ik online een key gekocht die ook werkte. Alleen is het probleem dat mijn vorige pc kapot is en ik CoD 4 will installeren.
Ik heb patch 1.4 t/m 1.7 geinstalleerd maar als ik multiplayer opstart krijg ik bijna gelijk een melding dat iw3mp.exe het niet meer doet.
Besturingssysteem: Windows 7 home premium 64-bit
Weet iemand hier een oplossing op?

Groetjes,
Alex
 
Laatst bewerkt:
Waar je het vandaan hebt is niet van belang en ook niet toegestaan om een link daarvan te plaatsen.
 
Kwestie van de voorwaarden nog eens te lezen, waarmee je akkoord bent gegaan toen je lid werd.
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja
 
CoD 4

Is deze versie weer gedownload?
Zo ja, dan lijkt het erop dat je na de patches de oude iw3mp.exe nog niet hebt vervangen door de nieuwe iw3mp.exe (crack). Deze vind je waarschijnlijk in een mapje genaamd Crack. Daarna is het gewoon een kwestie van kopieeren en vervangen.

Groet,
Ivo
 
Dankje :),

Ik heb iw3mp.exe vervangen en de multiplayer start nu vlekkeloos op. Alleen heb ik weer een probleem :eek:
Als ik de server list refresh komen er geen servers. Hij zegt dat hij wel al klaar is. En als ik in het main menu zit staat er rechts-onder dat het versie 1.5 is terwijl ik patch 1.6 en 1.7 al heb geinstalleerd.

Groetjes.
 
Hmm,
Dit probleem heb ik zelf niet gehad.
Misschien opnieuw uitvoeren van de patches?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan