Call Of Duty 4 Online(MP) Patch/crack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marijn92

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2008
Hallo,
Ik heb net COD4 uitgespeeld. Heb wel de gedownloade versie en wilde dus online maar dan krijg ik een error. Heeft iemand een patch of crack waarmee ik via de illegale versie toch online kan ? Graag ook info erbij hoe dat werkt.

Alvast bedankt ! :thumb:

Voor online heb je helemaal geen crack nodig die start op zonder cd:love:
Wat je wel moet doen is even de laatste update's downloaden zodat je op de meeste servers kan spelen. Dus ff je spel patchen 1.7 was vorig mij de laatste patch en dan moet hij het doen.

Je moet ff cod 4 patchen
Je moet eerst patch 1.6 downloaden
Patch 1.6
Daarnaar Moet je updaten naar 1.7
Patch 1.7
Maar je kunt nu nog niet online wannt het is een cracked cod4
Add me msn als je wilt weten hoe je online moet komen (dit uitleggen op helpmij is illegaal, soorry)
*KNIP

Sorry voor bump

Laatst bewerkt door een moderator:
koeliejoewlie, dat is moeilijk! Je moet gewoon de goede versie torrenten, met crack en al erin ;-) En als je dat niet kunt, zijn er nog altijd de wereld aan cracked servers waar je op kunt zonder PB. Hoop cheaters daar, dat wel. :shocked:

Add me msn als je wilt weten hoe je online moet komen (dit uitleggen op helpmij is illegaal, soorry)
*KNIP
Ook dit is tegen de regels:

Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Daarom mail adres verwijderd.

Gewoon alles updaten en met een zoekmachine kom je uiteindelijk aan een IP-adres van een cracked server

jup makkelijk zat of je voegt wufu toe op xfire en joint hem:rolleyes: als hij aan het spelen is of kijkt tussen zijn favo servers:P

jup makkelijk zat of je voegt wufu toe op xfire en joint hem:rolleyes: als hij aan het spelen is of kijkt tussen zijn favo servers:P

Haha gangkill :P
Tja dat kan ook,, ik speel namelijk ook alleen maar op cracked servers :D

ja, oke, maar ik wil gewoon lan spelen, en dan geeft hij error dat ik de key in moet typen bij options multiplayer.
ik heb er niet veel verstand van, maar kan je lan ook cracker??

Jean, start je vraag in een eigen topic.
Het is niet gewild dat je een vraag stelt in iemands anders topic:)

ja, oke, maar ik wil gewoon lan spelen, en dan geeft hij error dat ik de key in moet typen bij options multiplayer.
ik heb er niet veel verstand van, maar kan je lan ook cracker??

Het is inderdaad niet gewenst je vraag te stellen in een topic van iemand anders. Daarnaast stamt het topic uit 2008 en is niet actueel meer

Jean, start je vraag in een eigen topic.
Het is niet gewild dat je een vraag stelt in iemands anders topic:)

Het is ook niet gewild dat mensen zich opstellen als semi-mod. Zie http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=214634

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan