call of duty 4 op hoogste kwaliteit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
ey all,
ik wil graag weten wat voor pc je minstens nodig hebt om call of duty 4 op de hoogste kwaliteit aan te kunnen (SP & MP). ik ben namelijk aan het zoeken naar een nieuwe computer, en ik wil dat hij op zijn minst cod4 op maximum kwaliteit aankan.

kom nu alstublieft niet met tips als 'koop gewoon een zo goed mogelijke pc', want dat was mijn vraag niet. ik wil gewoon weten wat je nodig hebt daarvoor, als dat ergens te vinden is. want ik kon het niet vinden...

“Required (min) Specs”

CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

“Recommended Specs”

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

Gewoon zoeken op System Requirements op Google!

Maar goed, "recommended" zegt dat deze onderdelen worden aangeraden. Zit je daarop of boven dan zou je goed moeten zitten. Maar om met 100% zekerheid te zeggen dat iets op een bepaalde combinatie van onderdelen op high gaat draaien vind ik lastig, plus dat ik zelf niet in het bezit ben van dit spel.

“Recommended Specs”

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

Gewoon zoeken op System Requirements op Google!

Maar goed, "recommended" zegt dat deze onderdelen worden aangeraden. Zit je daarop of boven dan zou je goed moeten zitten. Maar om met 100% zekerheid te zeggen dat iets op een bepaalde combinatie van onderdelen op high gaat draaien vind ik lastig, plus dat ik zelf niet in het bezit ben van dit spel.

dat was eigenlijk ok wat ik me afvroeg, of de recommended requirements genoeg waren om de game op hoogste kwaliteit te spelen... ik dacht dat recommended 'aanbevolen' was, en dan aanbevolen voor medium ofzo... en minimum voor low.

Is het je bedoeling om het spel op je huidige pc te spelen en deze dan op high te draaien?

Zo ja, kijk dan even hier: www.canirunit.com. Deze site berekend of jou pc het spel aan kan en geeft ook een indicatie van je hardware. Je kan dan zien (ongeveer) hoe het spel zou draaien door middel van de groene balk na de test.

Maar nogmaals 100% zeker is dat niet, het is een indicatie naar mijn mening.

nee, ik wil een nieuwe pc in elkaar gaan zetten en wil weten wat ik moet nemen als ik cod4 op de hoogste kwaliteit aan wil kunnen.

Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed
Kingston KVR800D2N5K2/4G,4096MB, DDR2, PC6400, 800MHz,
Club3D Radeon HD4870,GDDR5, PCI Express x16, 512MB

Is wat ik in huis heb, draait prima op hoogste instellingen ( dacht iets in de 95 fps )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan