Call of Duty 4 PS3 host probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

EA7M3

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
8
hallo beste mensen.

Ik heb een playstation 3, met CoD4(ik weet dat MW2 allang uit is, maar cod4 is nog steeds verslavend). De online multyplayer is keigooed. Maar vaak word ik als host aangewezen, waarschijnlijk omdat ik een goede connectie heb. Maar als ik de host ben, en de game begint, dan na 1 minuutje soms zelfs korter. Dan komt er te staan "host ended game", en links onderin staat bij mij dan, iets met "unknown CMD ...." ik moet er maar eens goed naar kijken, want het komt heel snel voorbij.

Misschien nog nuttige informatie, ik heb internet bij Hetnet(8MBit down, 1MBit up, playstation staat op NAT 2)

B.V.D.


En voor fanboys, ga AUB niet ***len over hoe goed Xbox live wel niet is, want ik merk geen verschil als ik bij vrienden op live speel, of thuis op PSN
(jaah, alleen dat hostin probleem, maar dat ligt denk ik aan PSN)
 
Laatst bewerkt:
De internet settings op de PS3 al eens opnieuw ingesteld?
 
De internet settings op de PS3 al eens opnieuw ingesteld?

ik zal het wel ff proberen, maar volgens mij had ik het wel goed ingesteld.
Zou ik het misschien ook kunnen verhelpen door inplaats van draadloos, via een draadje te verbinden?
 
Zou ieder geval even kijken of je hetzelfde probleem ook via een LAN-kabel hebt.
 
Zou ieder geval even kijken of je hetzelfde probleem ook via een LAN-kabel hebt.

Ja, ik heb nu een bekabelde verbinding, en heb nu geen last meer van het Host probleem, mijn connectie is nu ook beter. Ik moet alleen het NAT type weer op 2 krijgen, maar dat zal geen groot probleem worden.

Tnx crash :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan