call of duty 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

wie kan mijn vertellen wat voor een probleem ik heb met call of duty 4 ,

ik word regelmatig uiteen spel gegooi en dan krijg ik de melding punkbuster error of zo iets .
in ieder geval met punkbuster kan iemand mijn vertellen hoe ik dit kan oplossen

alvast bedankt

Om te beginnen met de precieze error. kan een update fout zijn, je kan helemaal geen punkbuster aan hebben, bestanden corrupt, cheat, verkeerde instelling etc. dus als je de precieze naam heb kan ik meer zeggen.

gewoon ff hele map van pb verwijderen setup weer zoeken van pb en dan op einde kun je games selecteren van pb cod4 klaar..en zorgen dat je antivirus prog +firewall pb toe laat want pb scant je pc en somminge antivirus blokkeeren dat zoals Panda en dan krijg je een vraag verbinding toelaten of weigeren toelaten en klaar. maar als je gaat spele zonder dat de doen zul je gekicked worden omdat PbstrA of B niet goed functioneerd.

gewoon ff hele map van pb verwijderen setup weer zoeken van pb en dan op einde kun je games selecteren van pb cod4 klaar..en zorgen dat je antivirus prog +firewall pb toe laat want pb scant je pc en somminge antivirus blokkeeren dat zoals Panda en dan krijg je een vraag verbinding toelaten of weigeren toelaten en klaar. maar als je gaat spele zonder dat de doen zul je gekicked worden omdat PbstrA of B niet goed functioneerd.

oke dit gaan we ff proberen

Ik hoop dat het werkt voor je.
Zonder concrete foutmelding valt er weinig advies te geven.
90% vd punkbuster problemen zijn op te lossen door een update of herinstall.

En natuurlijk geen cheats op je pc ;)

Ik bedoel hier gewoon mee zeggen dat zonder een goede vermelding van de foutcode geen gericht advies kan worden gegeven.
Als TS een cvar waarde verkeerde heeft staan, dan helpt een herinstall nog niets. (fx_sort, ik roep maar wat)
Als TS geen administrator rechten op windows heeft kunner er ook weer geheel andere foutcodes voorkomen.

doet ie het nu en als ie het weer doet geef dan idd foutmedling al staat er cvar of zoits command er staat default ''0'' is ''1'' dan doe je gewoon dat command in console zonder cijfrer er achter en dan staat er wat het is bv: ''1'' default: ''0'' dan doe je nog x en dan gewoon 0 erachter....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan