Call Of Duty 5 CD Key

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikE

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Berichten
34
Hallo allemaal.

Ik heb Call Of Duty WaW al sinds beta. Toen had ik het spel gekocht.

Alleen een toen ik wou spelen zij het opeens dat mijn CDKey al in gebruik was. Sinds dien kon ik niet meer online.

Is het mogelijk om bij activision een nieuwe cd-key aan te vragen of moet ik het spel opnieuw kopen?

mvg Diederik Eenschooten
 
dus, als ik het goed begrijp kocht je het spel. je installeerde het en meteen kon je niet online?
 
nee ik heb het een paar maanden kunnen spelen. Waarschijnlijk komt het door zo'n VIP hack met cd key generator ofso :s
 
Je kunt altijd proberen een mailtje naar activision te sturen. Geef hier duidelijk je probleem aan. Met een beetje mazzel vragen ze dan om een bon die jij scant/faxt. Dan blokkeren ze waarschijnlijk je oude code, en geven je een nieuwe.

Geen idee of het werkt, maar vragen staat vrij ;)
 
als ik jou was zou ik terug gaan naar de winkel of een mailtje doen naar activision dan...

Ik denk echter niet dat de winkel je kan helpen of activision staat te popellen om je een nieuwe te geven...
 
heb je het spel een keer uitgeleent? of het boekje met de key aan iemand laten zien?

als iemand jou key gebruikt kun je idd niet online nee.

maar zoals al gezegt activision bellen/mailen die kunnen je dan verder helpen. of je w8 tot november want dan komt modern warfare 2 uit :p

ik weet wel dat je voor cod4 losse keys kunt kopen voor een klein bedrag. (dit is officieel dus geen hacked keys ofzo)
 
heb je het spel een keer uitgeleent? of het boekje met de key aan iemand laten zien?

als iemand jou key gebruikt kun je idd niet online nee.

maar zoals al gezegt activision bellen/mailen die kunnen je dan verder helpen. of je w8 tot november want dan komt modern warfare 2 uit :p

ik weet wel dat je voor cod4 losse keys kunt kopen voor een klein bedrag. (dit is officieel dus geen hacked keys ofzo)

nee heb ik niet. Heb hem altijd in het doosje gehad.
 
Maar ook al zend ik het bonnetje erbij er zit geen garantie meer op.
Verrassend kreeg meteen een mailtje terug of ik bewijs mee wou sturen.

Dus ik heb filmpje gemaakt wanneer hij zei "Cd-key is in use"en een foto gemaakt van de cd-key en bonnetje om te kijke of de geactiveerde datum klopt.

Ze hopen zo snel mogelijk een nieuwe cd-key te suren. Dat is pas service ;)

Toch bedankt allemaal (H)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan