call of duty 5 world at war cd error

Status
Niet open voor verdere reacties.

rulewarrior

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Berichten
31
als ik singleplayer/coop op wil starten stat er dat ik mijn cd moet plaatsen maar dat heb ik, ik heb alles gedaan maar niks werkt!@!@!:evil: wie kan mij helpen ps: als jullie pc info nodig hebben geef maar een gil

alvast bedankt:thumb::)
 
legaal ik hab al eerder gespeeld maar wil nu niet meer:evil:

ik had het spel er eravgegooid voor wat meer ruimte op harddisk maar nu wil die niet meer:evil:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat had ik uit je eerdere berichten al begrepen...

Cd schoon? Geen krassen?

Spel ook met de cd geinstalelerd?

Ziet de pc de schijf uberhaubt?
 
er zitten geen krassen op de cd en ziet hem wel dus ik weet het niet en ook geinstaleerd met cd

en jij woont ook in veendam ik ook lol:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En je weet zeker dat het hier gaat om een legale versie van het spel, netjes uit de winkel?

De foutmelding die je krijgt komt namelijk het meest voor bij illegale spellen.
 
En je weet zeker dat het hier gaat om een legale versie van het spel, netjes uit de winkel?

De foutmelding die je krijgt komt namelijk het meest voor bij illegale spellen.

ja gewoon uit de winkel ik heb bonnetje nog

of ik moet een crack nemen is dat een goed idee voor online en zo?? of kan je dan alleen maar op cracked servers?:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met een crack kan je inderdaad alleen op cracked servers, ongeacht de originele key.

Verwijder het spel nog een helemaal (via configuratiescherm software), installeer daarna nog eens opnieuw.
 
Met een crack kan je inderdaad alleen op cracked servers, ongeacht de originele key.

Verwijder het spel nog een helemaal (via configuratiescherm software), installeer daarna nog eens opnieuw.

oke ga ik ff doen thx:thumb::)
 
Wanneer programma's als Alcohol 120%, Daemon Tools, Virtual CloneDrive gedetecteerd worden kan dit ook meldingen opleveren. Destijds is een keer met Need For Speed gehad.
 
Wanneer programma's als Alcohol 120%, Daemon Tools, Virtual CloneDrive gedetecteerd worden kan dit ook meldingen opleveren. Destijds is een keer met Need For Speed gehad.

ik heb alleen deamon tools miss is dat het thx top!@
 
Laatst bewerkt:
ga nu ff proberen of ie hie doet

hij doet het nog niet *** zooi

ik woon vlak bij de c1000

Waar woon je dicht bij? (niet verstandig om adresgegevens op een forum te plaatsen.) Ik vlak bij de RDW.

bekijk mijn proflie maar ff foor msn als je dat hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even tussendoor, rulewarrior: gebruik alsjeblieft de
edit.gif
-knop in plaats van steeds meerdere berichten achter elkaar te posten. Ik heb de vorige al even samengevoegd voor je :)
 
deze vraag is opgelost maar ik heb nu een ander probleem een met unknown windows api function (131125) of zo wie kan me helpen:confused:
 
Gebruik je de laatste punkbuster versie ? Want daar komt deze melding vandaan.
Via onderstaande link kan je de PB updates voor ieder spel downloaden en installeren.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Check tevens de firewall instellingen zodat de pnkbstrA en "B.exe volledige internet toegang hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan