call of duty 6: draait niet 64 bit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkkkillah

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
hallo,

ik heb wat problemen om met mijn laptop de benodigde kracht te krijgen om dit spel te spelen. ik draai helemaal op max settings 25fps maar heb te maken met frame drops bij bijv het schieten van een machine geweer. ben dus een beetje aan het sleutelen gegaan en toen ben ik erachter gekomen via taakbeheer dat hij op 32bit emulatie van windowss 7 draait terwijl ik 64 bit W7 heb. ik vraag me dus af of dit nog gevolgen heeft voor mijn performance en zo ja of ik call of duty niet op 64 bit kan laten draaien. ook vraag ik me af of het spel quad cores ondersteund.

thx van mkkillah:thumb:

ps als iemand nog een tip heeft om fps op te krikken zijn die altijd welkom

Laatst bewerkt:
Allereerst, wat zijn je specs? Dus processor, videokaart enz.

Ten tweede, ik draai hier zelf ook 64bit en heb nog geen problemen ondervonden, alhoewel ik wel vind dat ze meer spellen met ondersteuning voor 64bit moeten gaan maken aangezien nu bijna alles in 32bits compatibiliteit draait. En een laptop met CoD6 op max? Dat is volgens mij moeilijk om te vinden.

hier zijn mijn specs:

intel core 2 quad processor q9000 (2.0ghz 1066mhz fsb)
nvidia geforce gt240m 1gb
17.3 inch scherm 1600x900 resolutie
4gb werkgeheugen

jah ik weet het ik kan niet alles op max draaien want dan geeft hij maar 25fps dus draai nu high. ik vraag me af of ik cod6 in 64 kan draaien of werkt dat niet??

COD6 kun je niet in 64BIT draaien, de game is 32BIT. Hier draait ie trouwens ook prima op een Windows 7 Ultimate 64BIT.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan