Call of Duty Advanced Warfare

Status
Niet open voor verdere reacties.

InsaneDutchi

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
30
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem. Ik heb Advanced Warfare gekocht maar hij loopt voor geen meter!:evil:
De laatste CoD die ik heb gespeeld is BO2 daar speelde ik met alles op high en 1080P en een fps van rond de 120
Maar Advanced Warfare wil maar niet lukken. Alles op low maar ik kom niet hoger als 40 fps en krijg hele tijd fps drops.
Ik kan me niet voorstellen dat dit aan mij computer ligt. Ik heb een hd 7850 en een x4 965 BE.
Dat is sowieso genoeg voor min.

Mijn vraag is hoe kan ik er voor zorgen dat ik gewoon normaal kan spelen. Want MP is niet te doen nu

Dankje alvast
 
zou je gewoon op medium settings moeten kunnen spelen. Misschien helpt een herinstallatie en drivers updaten
 
Ik zou inderdaad allereerst alle drivers updaten. Eventueel ook controleren of dat de pc virusvrij is.
 
Ik heb me drivers geupdate. Maar het is nog steeds niet te doen:(
Als ik een game van MP speel is het gewoon slecht. Als ik ads ga lopen dan doet hij het gewoon goed en heb ik 60 fps.
Maar zodra ik daar uit ga laggt hij ontzettend erg.
Ik weet niet meer wat ik kan doen

HELP :(
 
Dus je hebt enkel problemen wanneer je online gaat? Hoe is je netwerk ingericht?
 
Wou die patch al proberen maar dan zit ik aan een abbodienst vast en dat zie ik niet zo zitten bedankt in ieder geval.
Word wachten op de patch dan maar

Dus je hebt enkel problemen wanneer je online gaat? Hoe is je netwerk ingericht?

Net de sp geprobeerd en daar gebeurd het ook...
Me nat is open en er word niks geblokkeerd dus dat is het niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik low settings heb een hele lage resolutie gaat hij nog steeds omlaag en laggen als ik ergens ver kijken.
Me gpu laad dan ook maar op 60%. Als ik hele hoge settings probeer heb ik 95-100% load, maar een hele lage fps...
Weet niet of jullie hier wat mee kunnen

Bedankt in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan