Call of Duty Black Ops loopt telkens vast!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Heb je alle updates van BO gehad? In het begin waren er veel bugs.

Als je dat hebt gedaan, is het simpelweg de grafische kaart.
Echter hoeft een upgrade niet heel duur te zijn.

Ik zou het 2de hands opzoeken zodat je goedkoper en beter uitkomt. Denk aan een 5770 voor 80euro en 1GB DDR2 voor 20 euro.

Het merk van je voeding is wel belangrijk. Een C-merk 460W voeding zal het lastig krijgen met een 5770 en een quadcore.

die bugs zijn er nogsteeds, maar in het geval topicstarter is zijn/haar videokaart inderdaad gewooon te traag. Desondanks kan je daar met config en console patches nog een hoop van maken (maarja dat kosten uren tijd :p )

Als hij zijn pc zover krijgt tot de opties en alles op ultra low kan zetten kan hij het MISSCHIEN spelen.

Hou er wel rekening mee dat dat echt superlelijk is.

Wat snap je niet?

Even wat uitleg: Bugs zijn foutjes die het spel kunnen vertragen of het onspeelbaar kunnen maken.
Met updates of patches worden die bugs weggehaald. Daardoor wordt het spel weer speelbaar. Dus zorg ervoor dat je alle patches/updates heb geinstalleerd.
Als het dan nog onspeelbaar is, is het gewoon je grafische kaart en je RAM (intern geheugen).

Ow, sorry. Die krijg je In game. En jij komt niet eens ingame.

Dan is het toch je grafische kaart.

Probeer dit even:
Start black ops. Druk de uitknop van de computer in totdat die uitgaat. Start de computer en open black ops. Misschien krijg je nu de optie om BO in safe mode te openen. Doe dat eens en kijk wat er gebeurd.

ik heb een coolermaster ( A-Merk ) 460 Watt
ati 5750 formula
i5 processor

maar hij blijft gewoon vast lopen

@maranzano,

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.

cod7 wii

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan voor de wii.:confused:
Als ik online wil staat er de hele tijd please wait en moet ik wel uren wachten.
en dee hij het nog steeds niet.
Het spel is orgineel.
Weet iemand wat ik moet doen om online te kunnen?

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan voor de wii.:confused:
Als ik online wil staat er de hele tijd please wait en moet ik wel uren wachten.
en dee hij het nog steeds niet.
Het spel is orgineel.
Weet iemand wat ik moet doen om online te kunnen?

Welkom op Helpmij.nl!

Zoals Crash al aangeeft mag je niet jou probleem in een ander topic plaatsen. Je zult meer succes krijgen als je je eigen topic aanmaakt.
Als je niet weet hoe dit moet geef je dit even aan.

Mensen help!

Ik heb ook een probleem, ik start call of duty Black Ops op en ik ga in een server.
Ik speel 5 á 10 minuten en boem, ik krijg een zwart scherm en ik zie mij muis!

Wie weet het probleem en kan mij helpen??

Maak even een eigen vraag aan :) deze is/was al heel oud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan