Call of duty black ops op xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

mayorpayne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Hoi,

Ik ben een beginnend speler met het spel call of duty Black ops.
In de multyplayer optie speel ik via xbox live.
Maar iets begrijp ik niet, hoe ik ook mijn best doe ik heb minimale kills en een andere speler legt me met minimale bullets zo neer weten waar ik zit ook al zit ik stil, het lijkt er op dat als ik de hoek om ga ze me direct op de korrel hebben hier kun je bijna niet tegen op. Waar ligt dit aan?. Ik denk niet echt dat het aan ervaring ligt of misschien deels maar ik heb het gevoel dat of ik doe iets gigantisch fout of ik heb instellingen niet goed staan, wie kan mij hier mee helpen of antwoord op geven dat het ook speelbaar is voor mij.

Alvast bedankt The mayor

Hallo "the mayor",

Allereerst, welkom op het forum.

Ik heb het spel zelf niet gespeeld, maar met zulke spellen zijn er online altijd mensen die ongelooflijk goed spelen.
Dit komt door veel het spel te spelen en zo ervaring krijgen waar de spelers waarschijnlijk zitten, en ook hoe je het beste iemand af kan schieten.
Er zit ook altijd een percentage tussen die valsspeelt, maar die worden er altijd snel genoeg uit gegooid.

Mijn advies: Het lijkt dat ze valsspelen, maar ze hebben gewoon veel geoefend met zulke spellen.
Ga eens lekker met de singleplayer bezig, steeds op een hogere moeilijkheidsgraad tot je de hoogste te pakken hebt.
Ga ook eens op het internet kijken wat voor tactieken/tips andere spelers gebruiken. Dan leer je vanzelf hoe je effectief kan spelen.
Ga eens knoeien met de muisinstellingen en zoek de snelheid die bij jouw past.
Als je gewend raakt aan een gevoelige muis, zal je zien dat je sneller kan reageren.

Daarna kun je verder met online, je zal dan merken dat je veel beter kan mikken en met de snelheid van het spel om kan gaan.
Hierdoor reageer je veel sneller en zal het ook beter gaan.
Probeer in het begin met je vrienden te spelen, of zoek een server uit waar veel beginnelingen zitten.

En nou komt het belangrijkste: heb er plezier in! Als je gefrustreerd zit te spelen, met de instelling dat je eerste moet worden, gaat het nooit lukken.
Dan raak je geirriteerd, en dat is de bedoeling niet van een spel. Een spel moet leuk blijven.

Hopelijk heb je hier wat aan. Veel plezier alvast! :thumb:

Marco4

Laatst bewerkt:
Het is precies zoals Marco zegt.. betere spelers weten de plaatsen waar anderen zich vaker verstoppen.. Iemand die ik kan die poste het volgende filmpje.. Hij weet waar vaker mensen zitten en gooit gewoon tomahawks die hoek in.. http://www.youtube.com/watch?v=EIEhxB_9uyQ&feature=player_embedded

Zoals Marco al zei.. Eerst de single missies uitspelen.. ook op zn moeilijks en dan heel veel multiplayer spelen..

Hey Marco,

Bedankt voor je reactie. Heb op aanraden van een vriend weer de nieuwe xbox 360 en het spel Call of duty black ops aangeschaft. Wetende dat het voor mij
extra moeilijk ging worden omdat ik zelf al 2,5 jaar niet meer aan het gamen ben geweest. Dus wist eigenlijk wel dat het moeilijk ging worden, maar sommige
spelers zijn zo ongelooflijk goed je komt de hoek om en je hebt nog geen tijd om te richten en pats je ligt alweer.
Maar super dat je gereageert hebt, heb je nog tips dan hoor ik het wel.

Bedankt The Mayor

heej mayorpayne

Ik zag dat jij problemen had met call of duty black ops
ik speel deze game al een hele tijd.
maar het belangrijkste bij deze game als je online ga blijf niet stil in een hoekje
zitten blijf bewegen zo is de kans ook dat je minder wordt geraakt.
voeg mij anders toe op de xbox 360 en game mee met ons je kan er misschien altijd van leren
mij gametag is saxo46

gr rick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan