Call of Duty Black Ops reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodojo

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
110
Hey,

Eindelijk kon ik vandaag Call of Duty Black Ops gaan spelen, maar ik ben er achter gekomen dat BO niet reageert op het klikken van mijn muis of het indrukken van een knop. Verder kan ik m'n muis wel gewoon bewegen enzo. Als ik bijvoorbeeld bij MP over een menuknop heen ga licht de achtergrond van die menuknop wel gewoon op zeg maar, maar als ik erop druk reageert het niet. Het rare is trouwens ook dat dat laadrondje de hele tijd om mijn muis blijft cirkelen, en niet gewoon verdwijnt.
Dit geldt ook voor SP, waar je in het begin op een knop moet drukken om verder te kunnen gaan.
Ik heb op internet gezien dat anderen er ook last van hebben, maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Misschien dat iemand hier wel de oplossing hiervoor heeft?
Alvast bedankt!

Ik denk zelf dat 't ligt aan Windows Vista, zou dat kunnen?
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het slim om even te kijken of je PC BO wel aankan. Dat kan gemakkelijk hier;
klik
 
Dat is stap2 om het zo maar te zeggen :D, ik wil eerst ff weten of ik dit probleem kan oplossen, daarna zie ik wel of ie snel genoeg is XD. Mijn aangegeven probleem heeft namelijk niets te maken met of ik het spel wel of niet aan kan, ik bevind me namelijk nog in het menu en niet in de game zelf. Bovendien is het menu verder wel snel, want zoals gezegd kan ik wel gewoon bewegen met m'n muis en lichten die menuknoppen wel gewoon op.

Trouwens, dat "Can You Run It" is ook niet altijd betrouwbaar. Het gaf aan dat ik geen CoD:MW2 aankon, terwijl als ik dat op de laagste instellingen zet kan ik het wel snel spelen. Ik heb het al een keer getest met COD:BO, maar toen gaf het ongeveer dezelfde resultaten als bij MW2.


FF voor de duidelijkheid: het reageert op geen enkele toets- of muisaanslag, dus ik kan ook niet Steam openen in-game met SHIFT+TAB.
 
Laatst bewerkt:
Het kan zeker wel invloed daar op hebben. Bij het opstarten van een spel kan het namelijk ook al fout gaan als je niet de juiste specificaties hebt. En CanYouRunIt is een indicatie, en zit vrijwel altijd dichtbij. Het zou best kunnen liggen aan vista, maar ik denk dat het met je onderdelen te maken heeft. Misschien helpt het starten als administrator?
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik kan het niet als administrator uitvoeren, ik moet het spel namelijk opstarten via Steam. Ik heb bij Steam wel de mogelijkheid om een shortcut op m'n bureaublad te plaatsen, maar daar staat de optie "Als administrator uitvoeren" niet bij :/.


"Het kan zeker wel invloed daar op hebben. Bij het opstarten van een spel kan het namelijk ook al fout gaan als je niet de juiste specificaties hebt."
__________________________________________________________
Daarmee ben ik niet helemaal eens, het spel zelf wordt namelijk nog niet uitgevoerd, alleen het menu en het menu hoeft zelf nog niet alle in-game objecten etc. te laden, behalve als het slecht gescript is maar dat lijkt me niet. Maar aan de andere kant, als het menu al helemaal lagged, dan is het inderdaad wel te verwachten dat de game het ook niet doet XD.





Ik denk dat ik morgen maar eens de boel opnieuw ga installeren, hopelijk werkt dat, maar ik denk het niet :(.
 
Laatst bewerkt:
Verschil van mening moet er zijn toch ;)

Ik zeg daarbij dat het niet vaak zo is, maar dat het wel KAN. Zoals je zelf aangeeft vaak als het slecht gescript is.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie op internet dat andere mensen hier ook last van hebben, ook mensen die zeggen dat in principe Black Ops makkelijk bij hen moet kunnen draaien.
Alleen is er helaas nog niet echt een goede oplossing althans, ik heb zelf nog geen concrete oplossing gevonden. Sommige mensen zeggen dat ze het opgelost hebben door de webcam uit te schakelen en de computer opnieuw op te starten en iemand anders zegt dat ie 't opgelost heeft door er een headset aan de computer aan te sluiten. Maarja, dat zijn dingen waar ik niet veel aan heb ben ik bang.
Ik hoop dat er iemand is die zoiets herkend of zelf ook heeft gehad en er een oplossing voor heeft, anders is het enige wat ik kan doen wachten op een patch die dit probleem zou kunnen helpen maar die waarschijnlijk niet uit zal komen :( XD.


"wat voor pc heb je plaats de specs effe "
_____________________________________
Specs komen er z.s.m. aan, alleen ik heb van dat soort hardware dingen niet veel verstand dus 't zal ff duren...
Wat ik wel weet is dat m'n specs er niet helemaal aan voldoen, maar eerst zien en dan geloven hè? :p

PS.
Misschien dat ik 't probleem niet goed uitleg, zal ik anders ff ter ondersteuning er een filmpje van maken? Misschien is dat handiger?




"Verschil van mening moet er zijn toch ;)"
_________________________________
Zo is 't, daar sta ik ook 100% achter, alleen dat is het nadeel van internet: je weet niet in welke situatie iemand iets zegt en welke emotie de schrijver op moment van schrijven heeft ;).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb exact hetzelfde probleem:mijn muis en knoppen reageren niet en de laadmuis cirkelt de hele tijd rond :(. Ik heb ook Windows Vista en mijn pc kan MW2 op de hoogste instellingen makkelijk aan,dus het zou ook BO makkelijk aan moeten kunnen.
Ik heb mijn pc al verschillende keren heropgestart en het spel al 3 keer geherinstalleerd en het hielp niets...
Ik heb het spel pas gekocht,dus het is wel frustrerend.
 
Laatst bewerkt:
Alright :D ik heb het gemaakt bij mij,maar niet volledig,ik heb het geinstalleerd op een andere computer als die van mij. Wonder boven wonder,heeft mijn computer Vista en degene waarop BO wel werkt windows xp. Dus het ligt echt wel aan Vista denk ik. Heb trouwens ontdekt dat ik inderdaad ook BO op hoogste instellingen kan spelen op mijn Vista pc,dus daar ligt het niet aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan