Call of Duty : Black Ops werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compass

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Berichten
85
Ik heb vandaag Black Ops gekocht en had deze in eerste instantie gedownload (omdat ik eerst altijd wil weten of spellen echt het geld waard zijn) toen geen problemen gehad met het opstarten enzo.

Nu heb ik alles gedeinstalleerd van de gedownloade versie en dus de cd erin gedaan en die geinstaleerd. Dit gebeurt dus via STEAM. Ik wou direct MP doen maar ik kreeg de melding:

''BlackOpsMP.exe'' werkt niet meer

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: BlackOpsMP.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4d066427
Naam van foutmodule: BlackOpsMP.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4d066427
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0014376a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1033
Aanvullende informatie 1: 34c4
Aanvullende informatie 2: 34c4f1f9e3ebfc0b8c38d9dc39494794
Aanvullende informatie 3: d4f6
Aanvullende informatie 4: d4f626b181896f7954f4edc4ba3df4a2

Toen heb ik het probleem opgezocht en stond erbij dat ik de ''integriteit'' moest controleren, dit gedaan gevolgd door een update via steam en opnieuw weer hetzelfde probleem!

Ook bij singeplayer heb ik het probleem zelfs na het valideren! (en hij blijft daarna telkens met 1 nieuwe update komen van telkens hetzelfde formaat dus er gaat volgens mij niet iets goed want ik heb al 5 keer een update gehad)

Ik kon nergens op internet een fix hiervoor vinden en baal als een stekker want de gedownloade versie deed het gewoon en nu dit dus niet!

Alvast Bedankt,

Compass
 
Je hebt het over ''''gedownloade versie'' en ''de cd erin gedaan en die geinstalleerd.
Wat heb je nou presies gedownload? en wat bedoel je met cd erin gedaan en installeerd?
 
@Windowsfaq

Eerst een illegale geïnstalleerd gehad en daarna een originele die via Steam geactiveerd wordt.


@Compass,

Migelijk is er van de eerste install nog iets blijven hangen. Nog eens volledig verwijderen en een register cleaner eroverheen, zoals CCleaner.
 
Ik ga dit eens proberen...

Nog meer mogelijkheden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet dat ik zo weet. Je moet zorgen dat de savegames enz weg zijn. Mogelijk dus handmatig nog mappen verwijderen.
 
waar zou ik deze kunnen vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de volgende locatie;

"C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty black ops\players\save"

Afhankelijk waar je Steam geïnstalleerd hebt staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan