call of duty black ops(wii)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nimai

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
76
hoi, allemaal
(als je geen zin hebt om de text te lezen, begin dan bij de opsomming)

Dit is warschijlijk een domme vraag maar ik vroeg me af hoe je iemand moet uitnodigen:eek::eek::eek:. Ik weet wel als je naar allies gaat dat je dan invite ziet staan maar ik begrijp niet echt hoe het werkt(dit is namelijk het eerst cod-spel dat ik ooit heb gespeeld). Mijn vriend van school weett het ook niet maar weet wel dat het mogelijk is om te doen. Hijzelf wist alleen hoe je iemand uitnodigd voor combat training maar wilt het niet vertellen, hij zegt zoek het zelf uit:confused::confused:. Maar als ik op een rijtje zet:
-ik wil weten hoe je iemand bij een player match uitnodigd en dan ook in dezelfde team zit(als er teams zijn)en dat wil ik dan weten voor elke mode van player match dus: team deatmatch, nuketown 24-7, team tactical, free-for-all etc.
-wager match
-combat training(en in zelfde team)
-private match(ik wil ook weten hoe je meerdere mensen uitnodigt en dan teams maakt|)

alvast bedankt

ps. weet een van jullie ook wanneer, welke dagen, nuketown 24-7 is want het is soms wel en soms niet, hoe zit dat?
pps.weet iemand een nederlandse site met alle goei plekken op maps(engels mag ook)om mensen te killen en waar je het best claymore's kan zetten en waar je het best care packages kan oproepen
ppps. als je iemand killt dan zie je onderaan een soort kaartje met de naam, rang en level die die persoon is. Bij sommige mensen is die mooi, hij is bijgewerkt, kan ik dat ook? ik ben lvl. 40
 
Laatst bewerkt:
bestaat er wel een game-forum in het nederlands? ffe googlen : P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan