[Call of Duty] Corrupte graphics..... wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Berichten
347
Mensen, het is me echt een groot raadsel. Ik heb CoD op een oud pctje van me gespeeld (1 ghz, GF 4 TI 4400)

En nu wil ik het zo graag op mijn nieuwe systeem spelen, maar dan loopt het helemaal uit de hand.
Zodra ik CoD start, en aan de training wil beginnen zie je allerlei zwarte en grijze strepen. Alles is vervormd. Gewoon grijze, zwarte blokken. Dit hoort gewoon niet.
Ik heb allen Catalyst drivers geprobeerd van 3.6 t/m 4.2 en dit mocht gewoon niet baten. Ik ben echt ten einde raad.

Hier een pic:

0XV1YP7M3C4


Het is een beetje donker, maar in het spel zelf is alles in orde, dus het is geen brightnessprobleem zoals velen denken. Kijk gewoon goed naar de muren en die prikkeldraad, het ziet er gewoon niet uit.

Voor specs, kijk maar in mijn sig.
 
AGP Fast Write uitzetten in het BIOS of hier:
attachment.php
 

Bijlagen

  • agp fast write.jpg
    agp fast write.jpg
    48,1 KB · Weergaven: 69
Dit heb ik ook geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Heb je misschien nog andere suggesties/ideeën?

Andere spellen doen het gewoon perfect, dus er is niks beschadigd aan de kaart. Ook neem ik geen artifacts waar.
 
Heb je nix overgeklokt? Ik kan op die pic niet precies zien wat er mis is verder. Die muur waar je het over hebt is hier gewoon compleet zwart.
 
Nope, niks overgeklokt. Alles is gewoon default.

Maar alles zijn gewoon rare grijze, zwarte blokken geworden. Het prikkeldraad, het trappetje en de muren.

Ik zal nog een pic posten.
 
En als je CoD nu es volledig verwijderd en opnieuw installeert?
 
Ik heb CoD al 3x opnieuw geinstalleerd. Ook een keertje mijn hele harde schijf geformateerd:confused:

Hier nog een pic, dan zie je echt goed dat die prikkeldraad niet in orde is. Het zijn gewoon donkergrijze blokken.:8-0:

url]
 
Geplaatst door pcmaniaxx
Ik heb CoD al 3x opnieuw geinstalleerd. Ook een keertje mijn hele harde schijf geformateerd:confused:

Hier nog een pic, dan zie je echt goed dat die prikkeldraad niet in orde is. Het zijn gewoon donkergrijze blokken.:8-0:

url]

Lol, die pic is nog veels te donker. Maar als ik er zelf ff naar zie en de brightness van die pic omhoog gooi, zie ik wat je bedoeld.

Hmz, ik neem aan dat je WinXP SP1 en alle andere updates hebt geinstalleerd en dus ook DirectX9.0b?

Ik zou et zo 123 niet weten wat het is. Als je de AGP-snelheid nou es op 4x zet?
 
Alle servicepacks zijn geinstalleerd, alles wat jij hebt opgenoemd. Verder heb ik ook 4x geprobeerd en Fast Writes uitgeschakeld, maar het maakt niets uit.

Ik heb het idee dat ik de enige ben, ik heb op alle CoD fora gekeken en niemand had hetzelfde probleem.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan