Call of duty driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

welder

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2000
heb de laatste drivers van nvidia tnt 64 pro gedownload maar het spel wil niet opstarten(call of duty)
weet hier iemand een oplossing voor?

Your video card appears to be missing one or more features required to run Call of Duty. dat staat er en het is geen kopie

En wat zijn dan de eisen voor het spel, wat de videokaart betreft???

heb een nvidia riva model 64 pro
heb de nieuwste drivers geinstalleerd.

dit heb je nodig
- 3D Hardware Accelerator Card required - 100% DirectX® 9.0b compatible 32MB hardware T&L-capable video card and latest drivers

Minimale Systeemeisen
Pentium III 600 MHz
128 MB RAM
32 MB videokaart
1,4 GB harde schijfruimte
8x CD-ROM-speler
Geluidskaart
Muis, toetsenbord
Windows 98/98SE/ME/2000/XP
DirectX 9.0b Aanbevolen Systeemeisen
Pentium III 600 MHz
128 MB RAM
32 MB videokaart
1,4 GB harde schijfruimte
8x CD-ROM-speler
Geluidskaart
Muis, toetsenbord
Windows 98/98SE/ME/2000/XP
DirectX 9.0b

zo te zien moet ie met die tnt-kaart te spelen zijn,
maar heb je al een andere driver geprobeerd(oudere versie bv)

ben bang dat jouw kaart geen dx 9 ondersteund :(

Geplaatst door welder
heb een nvidia riva model 64 pro
heb de nieuwste drivers geinstalleerd.

dit heb je nodig
- 3D Hardware Accelerator Card required - 100% DirectX® 9.0b compatible 32MB hardware T&L-capable video card and latest drivers

Je kaart is dan wel 32mb, maar ondersteund geen T&L-feature. Dus einde verhaal in dit geval. Andere drivers fixen dit niet.

wat is een t&l featrus en wat kan ik daar aan doen maar als je het spel call of duty he geinstaleerd dan zegt ie wil je directx 9.0 installeren en ik zeg ja en dan heb ik toch direcx9.0 er op.

De nvidia riva model 64 pro is echt zwaar verouderd :(

Voorbeelden van "hardware T&L-capable video card" zijn de nvidia Geforce 3 en 4 series (met uitzondering van de MX varianten), de betere kaarten uit de Geforce 5 serie en een hele rits ATI Radeon kaarten.

die 'ge force' is een andere videokaart. Jouw videokaart is niet toereikend om dit spel te spelen, je zal dus een andere kaart moeten kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan