Call of Duty eigen server???

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc jansen

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
hallo iedereen,

dit is mijn eerste bericht hier op deze site.
Ik ben marc jansen en ben helemaal weg van het spel Call of duty. Mijn kameraad jochem snellink en ik maken een multiplayer map (eigen "level") en nu zouden wij om hem te testen graag met zijn tweeën online willen spelen tegen elkaar (op een eigen server die je dan via call of duty opstart niet via een bestaande), maar hoe doen we dit. We hebben het al via the all-seeing eye geprobeerd en via call of duty zelf maar jochem kan mijn server maar niet vinden tussen de andere servers hoe lossen wij dit op please help ons want het word nu echt heel frustrerend dat het nog niet gelukt is. want het hoort toch heel makkelijk te gaan als ik via Call of duty een server opstartmoet hij er toch gewoon bijstaan??

iemand die weet hoe je het goed moet doen??

IP van je vriend vragen. Dan kan je gewoon bij CoD zijn IP invoeren en kan je ook Joinen...

Succes!

Enne... Kan je misschien even een screenshot van je zelfgemaakt map posten? Ik ben altijd nieuwsgierig naar dat soort dingen :p

ja maar hoe doe je dat dan want ik zie nergens een veld staan als je een game wilt joinen van connect to IP ofzo en je kan nergens IP in voeren kunt u misschien precies uitlggen hoe het moet??

en ik heb nog wel een screen van paar weken geleden nu is ie al veel verder

Laatst bewerkt:
Ow, chips... Ik heb hem momenteel niet geinstalleerd...

Als je gewoon multiplayer opstart... Staat er dan niet ergens Join IP ofzo?

nee, alleen join game en dan heb je opties zoals server filter enzo. maar niet connect to IP maar ik ga nog één keer kijken

en bedankt voor de snelle berichten

en hele onbeschofte vraag maar kunt u hem misschien installeren of is er iemand die hem geinstalleerd heeft om te kijken hoe het wel moet???:confused:

Laatst bewerkt:
Hmm, ik heb hem geinstalleerd, maar je hebt gelijk... Het staat er niet bij... Maar als het goed is moet die server van je vriend er gewoon tussen staat... Bij het refreshen, moet je ff bij de naam klikken, dan komt het op alfabet... Wel een vervelend probleem, ik zou het eigenlijk ook niet meer weten.. :confused:

Succes nog verder :thumb:

In je post staat dat je all-seeying eye gebruikt,dan heb je hem dus niet origineel en kan je dus geen eigen servers starten:evil:

ja is dat zo??
ik ga hem nog origineel kopen dus dat kan ik dan maar meteen nu doen denk ik

maar waarom weet de pc dan dat ik geen origineel heb en wat doet de pc dan waardoor ik niet bij de lijst kom te staan???

Je kan gewoon met de gekopierde COD een server starten alleen heb je het probleem dat er niemand in kan..da kan gewoon niet in de illegale versie.Je kan eventueel all-seeying eye gebruiken om gekraakte servers op te zoeken maar je kan nie een eigen server starten.ja het kan wel..maar ik zou niet weten hoe je het doet helaas

en je zegt 't zelf al;koop hem lekker origineel 30 euro's en maandenlang plezier van

maar waarom weet de pc dan dat ik geen origineel heb en wat doet de pc dan waardoor ik niet bij de lijst kom te staan???

Omdat je alleen met een echte serial CoD online kan spelen wat je ook probeert geen enkele serial zal werken..zodra je gaat verbinden zegt ie:CD KEY IN USE
maarja laat maar weten wanneer je hem hebt zal ik je is inmaken:p ;)

Laatst bewerkt:
denk je dat je mij kunt inmaken ik weet niet hoe goed je bent maar ik ben niet slecht hoor

ennuh very much thanx voor alle replies iedereen
en ik heb een nieuw upcoming WWII game gevonden brotherinarms van gearbox software en ubisoft check de site: http://www.brothersinarmsgame.com

trailer ziet er goed uit

ik zit altijd op deze server te spelen onder de naam maverick:

81.228.207.57:28960

Laatst bewerkt:
Geplaatst door marc jansen
denk je dat je mij kunt inmaken ik weet niet hoe goed je bent maar ik ben niet slecht hoor

ennuh very much thanx voor alle replies iedereen
en ik heb een nieuw upcoming WWII game gevonden brotherinarms van gearbox software en ubisoft check de site: http://www.brothersinarmsgame.com

trailer ziet er goed uit

ik zit altijd op deze server te spelen onder de naam maverick:

81.228.207.57:28960

relaxt ej..was maar een geintje;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan