call of duty gedownload

Status
Niet open voor verdere reacties.

Walter Melle

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
5
Hey mensuuuh ik heb een vraag:
Ik heb laatst call of duty1 gedownload.:cool:
In de deze dowload bestaan 2 mappen cd1 en cd2.
die mappen bestaan uit allemaal bestanden met hetzelfde aantal kbs 14.649 kbs om precies te zijn.:p
ook zijn dit geen soort bestand (mdf mds enz) maar ieder bestand heeft zijn eigen nummer dit gaat van 01 tot 045 zo door.
ook zit er in allebij cd mappen een SFV bestand in van 2 kb.
mijn vraag is hoe moet ik deze in godsnaam openen, heeft iemand een antwoord???:( :confused:
Alvast bedankt:thumb:
Walter Melle
 
Laatst bewerkt:
Je hebt waarschijnlijk rar bestanden gedownload die je eerst moet openen met winrar.
Dan brand je de bestanden die hieruit komen op cd1 en cd2.
Winrar is gratis te downloaden bij http://www.winrar.nl/

Duss winrar installeren dan rechter muis op bestand 1 en uitpakken naar bijv een map door jouw aangemaakt met cd1.
Hetzelfde doe je met cd2
suc6
 
Laatst bewerkt:
Waren het maar Rar bestanden haha :p nej dit zijn zeer vage bestanden

Maaar toch bedankt
 
Laatst bewerkt:
probleem opg3elost door mezelf :p
De bestandjes moesten samen gevoegd worden, dit doe je dan met mastersplitter winslpit etc.
en dan kun je ehm mounte met deamen tools of alcohal :thumb:
dus als je onbekende bestandjes krijgt met 01t/m zoveel moet je het weer aanelkaar knope met winsplit of mastersplitter
 
Laatst bewerkt:
Je hebt waarschijnlijk rar bestanden gedownload die je eerst moet openen met winrar.
Dan brand je de bestanden die hieruit komen op cd1 en cd2.
Winrar is gratis te downloaden bij http://www.winrar.nl/

Duss winrar installeren dan rechter muis op bestand 1 en uitpakken naar bijv een map door jouw aangemaakt met cd1.
Hetzelfde doe je met cd2
suc6


Heb ff een vraagje over winrar. Betekend he tdat je winrar dan kan blijven gebruiken als j ehem daar download. NOrmaal moet je toch betalen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan