Call of Duty Ghosts : Start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

TFazez

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2013
Berichten
70
Hoi, ik heb 16GB RAM, dus daar licht het niet aan.
Wanneer ik de game start komt er dat ik in SafeMode kan spelen, wanneer ik dan op of nee druk komt er dat hij opnieuw de beste settings voor mijn pc instelt, ik druk dan op oke/ja. Daarna opent de game helemaal niet.
 
Zullen we maar eens beginnen met al je specs door te geven van je systeem ?
 
]

Asrock M3N78D
AMD Phenom II x4 965 Black Edition
Kingston 16GB RAM 1600Mhz
MSi Radeon HD 7850 1GB
Windows 7 Ultimate 64Bit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, ik heb 16GB RAM, dus daar licht het niet aan.

Leuke openingszin. Overigens blijft het elektronica, en ook dat kan kapot, helaas.

Heeft het spel het eerst wel gedaan of is dit sinds de installatie?
 
De pc lijkt me prima, met de game op zich zijn wel veel problemen. Ik heb zelf al veel driver errors gehad en freezes/chrashes waarna met taakbeheer de game gesloten moest worden. Zoek eens op google naar jouw specifieke probleem (als je dat nog niet gedaan hebt tenminste)

Grtz
 
Leuke openingszin. Overigens blijft het elektronica, en ook dat kan kapot, helaas.

Heeft het spel het eerst wel gedaan of is dit sinds de installatie?

Ik denk van niet, anders zal windows niet zeggen dat ik 16RAM heb.
Eerst deed de game het, maar sinds de updates niet meer.

De pc lijkt me prima, met de game op zich zijn wel veel problemen. Ik heb zelf al veel driver errors gehad en freezes/chrashes waarna met taakbeheer de game gesloten moest worden. Zoek eens op google naar jouw specifieke probleem (als je dat nog niet gedaan hebt tenminste)

Grtz

Zal ik even doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk van niet, anders zal windows niet zeggen dat ik 16RAM heb.

Dat zegt helaas niks over je geheugen.

Tipje; Download en brand Memtest op een cd'tje. Herstart dan je pc en boot vanaf je Memtest CD om je geheugen te laten testen.
Deze moet dan wel 2 of 3 passes voltooien wil je zekerheid hebben dat er echt niks mee mis is.
 
@TFazez
Plaats je reacties in 1 bericht a.u.b., dat is overzichtelijker (zie de samenvoeging).
 
Dat zegt helaas niks over je geheugen.

Tipje; Download en brand Memtest op een cd'tje. Herstart dan je pc en boot vanaf je Memtest CD om je geheugen te laten testen.
Deze moet dan wel 2 of 3 passes voltooien wil je zekerheid hebben dat er echt niks mee mis is.

De RAM werkt helemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan