Call of Duty - Help?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubens116

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2011
Beste mensen,

Ik ben zoals jullie wel aan m'n posts zien, aardig nieuw hier.

Maargoed, dat is mijn vraag niet..

Ik ben de laatste tijd me weer gaan verdiepen in de Call of Duty series, vooral 2 & 4.

Ik kijk vaak Fragmovies en/of Montages op YouTube en ik krijg een "hele kick" in m'n lijf hoe ik die mensen daar tekeer zie gaan op hun gameplays, hoe ze dat voor mekaar krijgen en hoe goed hun aim is.
Maar vooral; Hoe goed en snel hun de tegenstanders zien.

Ik ben dus buiten deze vraag ook aardig geïnteresseerd in tactieken en tips & tricks.

Ik kijk dan naar die Fragmovies en/of Montages en dan kijk ik hoe goed en scherp hun de tegenstanders wel niet zien.

In elke Fragmovie/Montage zie je het wel: Een glow, glinster, scherpheid etc.

Ik ben reuze benieuwd hoe mensen dit voor mekaar krijgen.

Is het (jammer genoeg) er púúr erin ge"edit als effect o.i.d. of is het echt mogelijk dit in Call of Duty 4 te doen?

Ik ben ook nogsteeds mega geïnteresseerd in goede configs, ik heb vaak gehoord van "yimch3" en heb die ook geprobeerd, maar die haalt zowat alles af en het lijkt niet of ze bij elke PC zo'n slechte PC hebben..

Mijn linker oog ziet wat minder, niet heel veel, dan mijn rechteroog.
Ik verwijt het nogsteeds aan m'n ogen, want ik loop gewoon vaak langs de tegenstanders heen.

Ik rush me mega kapot en zeg ook vaak dat ik meer een "mega ultra super rush" ziekte heb.
Hoe vaag ik het ook zeg, ik ga goed als ik het sloom aandoe en goed oplet, en als ik snel ren dan ga ik waardeloos of soms wel goed, maar dan nog loop ik stijl langs de tegenstanders heen.

Mijn vragen zijn dus tot slot:

- Hoe zit dat met die scherpheid, die glow, die glinster wat ze ook in Fragmovies/Montages hebben ? Is dat er (jammer genoeg) puur erin ge'edit en toegevoegd als effect óf is het echt in Call of Duty 4 zelf?
Welke options, commands of binds moet ik dan invoeren?

- Hoe kan ik mijn FPS (dat is toch die nummers rechts bovenin?) laten stijgen, maar mijn graphics behouden?
Of misschien een goede config (.cfg) voor mij?

- Hoe kan ik mezelf aanleren, meer op te letten en minder te gaan "rushen" en beter leren te gaan spelen?

- Hebben jullie nog gunstige tips, hints, tricks, tactieken of wat dan ook voor games zoals Call of Duty?

Hier dan nog mijn PC specificaties, met Speccy even gedaan:

Operating System
MS Windows Vista Ultimate 32-bit SP2
CPU
AMD Athlon 64 X2 6000+ 49 °C
Windsor 90nm Technology
RAM
3.0GB Dual-Channel DDR2 @ 332MHz (5-5-5-15)
Motherboard
Acer F690GVM (Socket AM2 )
Graphics
HW191D (1440x900@60Hz)
ATI Radeon HD 5670
Hard Drives
733GB Seagate ST3750840AS ATA Device (SATA) 44 °C
Optical Drives
ATAPI DVD W DH16W1S ATA Device
ELBY CLONEDRIVE SCSI CdRom Device
Audio
Realtek High Definition Audio

En dan hier nog een voorbeeld van de glow wat ik bedoel in filmpjes, maar er zijn nog wel duizenden van die voorbeelden, ook op deze site kon ik wel wat ervan vinden:

[video=youtube;pq6RDgZgAAQ]http://www.youtube.com/watch?v=pq6RDgZgAAQ[/video]

Graag wat hulp!

- Ik weet eigenlijk niet over welke glow/glinster je het hebt, ik zie niet veel bijzonders in de filmpjes behalve dat ze absurd versneld zijn en uiteraard extreem ge-edit waardoor als mensen veel kills achter elkaar plakken ze vaak extreem goed lijken terwijl dit in werkelijkheid reuze meevalt.

- vaak hebben mensen met een hoge fps ook een enorm goede pc, een goede config downloaden is natuurlijk nooit een slecht idee, maar echte wonderen hoef je daar ook niet van te verwachten.

- In mw2 deed ik niet anders dan rushen, lightweight en marathon aan, een mini uzi als wapen en snipertjes knallen... vaak ging ik met een vriend s&d spelen, bij onze spawn wachten tot ons hele team was uitgeroeid zodat wij met zn 2en de hele enemy konden afmaken, door niks anders dan sprinten, snel richten en snel schieten... snipen of rustig aan doen heeft mij nooit geholpen omdat ik toch nooit alle hoeken van de game in de gaten kon houden.

- Wat betreft tips: Veel oefenen helpt je veel en veel beter dan allerlei filmpjes kijken. De maps door en door kennen is naar mijn mening het grote 'geheim', ik heb zelf modern warfare 2 helemaal grijs gespeeld en kende elke map en hide plek 100%, zodoende weet je waar je op moet letten/richten als je een hoekje omloopt. Vooral omdat je je focust op cod 4 en 2 zal dit lastig worden aangezien de mensen die nu nog cod 4 spelen, vaak niet de mensen zijn die het spel gister gekocht hebben. Dit zijn vaak gamers die dat spel al jaren spelen en zodoende ook al die maps al kennen. beetje lastig om daar tegenop te boksen dus. Het zogenaamd uitstippelen van routes of 'goede tips' die gegeven worden in de youtube filmpjes zijn vaak overbodig als je de maps niet kent. Ga overigens nu ook niet de plattegrond van de map instuderen, maar gewoon veel spelen en opletten vanuit welke hoek je neergeschoten wordt.

Laatst bewerkt:
Hoi,

- Wat betreft de glow: Ik speel zelf COD4 op de hoogste settings, en dat heb ik niet. Ik vrees dus voor je dat ze dat gwn met videobewerkingssoftware hebben gedaan.

- Over de FPS weet ik egt niks. Sorry!

- De enige tip tegen het rushen is wat ik zo even kan bedenken de toets voor sprinten uitschakelen! Maar ik weet niet of je dat wil??

- En verdere tips heb ik eigenlijk zo even niet.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan