Call of Duty installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Vulcano

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2005
Berichten
32
hey ik heb CoD gedownload en de download bestaat uit 2 mappen (CD1 en CD2) .. De installatie begint gewoon.. maar op 46% ofzo zegt hij van insert disc 2.. maar dat is een map en die kan je dus niet opstarten.. heeft iemand tips ofzo zodat ik hem wel kan installeren? :eek: :eek:
 
Kan je ook niet bladeren?

Anders even op een cd rom branden. Dit kan ook een rewriteable zijn. Daarbij kan je CoD er later weer afhalen zodat het cd-tje nog een keer te gebruiken is.

Succes:)
 
Welkom op Helpmij.:)

Heb je soms een cd Image van CoD gedownload en die met een programma uitgepakt?
 
Geplaatst door Mr Vulcano
het was een gewoon zip/rar bestand..
Vreemd, mestal komt daar een DVD/CD Image uit.

Probeer anders even wat rve123 voorstelde.
 
"Virtueel branden"

Via Winiso een "iso"-bestand er van maken
daarna de iso dmv Deamon tools of alcohol mounten als cd
 
kej.. alvast bedankt maar kan je dat ff precies uitleggen heb niet zo geweldig veel verstand van die dingen.. :p
 
Via het programma winiso kun je éen zo geheten ISO maken (voor uitleg over ISO en wat het precies inhoud zoek even rond op dit forum

daarna installeer je op de desbetreffende pc
Daemon-tools of Alcohol 120% waarmee je "virtuele cd-rom spelers" kan aanmaken.
zodra je dan de iso inlaadt in een van die programmas behandeld de pc dat bestand alsof je hem hebt gebrand en in je echte cdrom speler hebt gelegd



hiernaast is er ook nog een iets makkelijkere manier....
(Bedenk ik me ineens)
Installeer totdat hij de CD2 melding geeft. zeg dan annuleren en daarna vraagt CoD of je de reeds geinstalleerde bestanden wil verwijderen, zeg daarop "nee"en kopieer dan zelf de bestanden van cd 2 naar de installatie map.

edit:
Ik bedenk me ineens dat dit wel heel gevaarlijk dicht komt bij illegale praktijken. Als een Mod er ook zo over denkt kan ik daar helemaal mee inkomen. graaag dan verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Ellasar
edit:
Ik bedenk me ineens dat dit wel heel gevaarlijk dicht komt bij illegale praktijken. Als een Mod er ook zo over denkt kan ik daar helemaal mee inkomen. graaag dan verwijderen.
Tja het blijft moeilijk een grens te stellen, ook voor Moderators.:eek:
Persoonlijk zie ik niks verkeerds aan je bericht, maar zoals je aangeeft kan het soms gevaarlijk dicht in de buurt komen.
(we hebben hier vaak achter de schermen overleg over.)
 
Laatst bewerkt:
kej heel erg bedankt, ik probeer eerst het met de ISO, als dat niet lukt kan ik altijd nog kopieren.. :eek:
 
die winiso moet je kopen.. want anders kan je niet een image maken van meer dan 100mb :S
 
kweet nei alles maar ik weet wel dat ik al mijn downloads via dat progje installeer:p
 
tuurlijk je hebt een bv een spel gedownload
die staat dan in een map
je start DeamonTools en klikt dan met rechterknop op het icoontje rechtsonderin klik dan op mount blabla bla en dan moet je het bestand even in de map waar ie instond opzoeken even aanklikken en dan ok
ga naar mijn computer en je ziet dan dat er een virtuele schijf in staat ,met het spel erin,
bij 2 cd's eerst de ene cd mounten als hij om de 2de vraagt gewoon effe unmounten en dan de andere cd mounten

it's easy as that:love:
 
t helpt niet.. met deamon tools.. :S hij opent hem wel.. maw als echte cd.. maar in de installatie pakt hij hem weer niet :S:S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan