Call of Duty installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deamon tools is ook alleen maar een Virtuele dvd/cd-rom speler, je kunt er niks mee uitpakken.
Als Deamon tools hem opend, dan kan Deamon tools toch ook de tweede cd openen?

Zodra de installatie om de tweede cd vraagt, deze in Deamon tools inladen(mounten) en op OK drukken om de installatie verder te laten gaan.

Ik maak liever gebruik van de Virtuele dvd/cd-rom van Alcohol120%. Bij een game met 2 of meer cd's, maak ik die hoeveelheid Virtuele drives aan. Ik mount dan per drive 1 cd en kan tijdens de installatie makkelijker switchen, als er om een andere cd wordt gevraagd.

Bij CoD bijvoorbeeld, moet je op het eind van de installatie weer cd 1 inladen.
 
Laatst bewerkt:
k snap niet echt veel van dat mounten.. kan je pls een precieze beschrijving geven? :eek:
 
't helpt niet.. met deamon tools.. :S hij opent hem wel.. maw als echte cd.. maar in de installatie pakt hij hem weer niet :S:S '

kan je dat wat presiezer uitleggen??? foto ofzo en vertel is wat je hebt gedownload ..:thumb:
 
ke, hier komt het hele verhaal :p

ik heb call of duty gedownload, het bestond uit 2 delen, CD1 en CD2.. het waren 2 iso bestanden. Ik heb dus na jullie suggesties deamon tools gedownload. Hierin heb ik deze iso eerst geladen (CD2 want CD1 kan ik gewoon setup aanklikken) dat werkte gewoon. Maar als ik installeer, en op het moment dat hij aangeeft 'Insert disc 2' laad ik CD2 in bij deamon tools. Maar dan pakt hij hem niet :8-0: duss..
 
Ik ben bang dat je tweede cd niet goed is, want normaal moet het werken zoals je beschrijft.

Heb je Alcohol120%?
Zo ja, kijk eens of je daar de cd2 kan inladen, wordt deze goed herkend door Alcohol120%, dan laat je die een nieuwe image van maken. Vaak werkt het dan wel met de nieuw gemaakte image.
 
Geplaatst door Mr Vulcano
klopt crash.. maar hij pakt hem alleen niet TIJDENS de installatie :S
Ook niet als je er een nieuwe image door Alcohol120% laat maken?
Zo nee, dan ben ik bang dat de image gewoon niet goed is.:(
 
crack gevonden en gedownload :D:D en hij werkt gewoon :D:D danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku danku k d8 dat het duidelijk is he :thumb:
 
Het is duidelijk, maar pas je vorige bericht even aan.:)

PS game ze.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan