Call of Duty Modern Warfare (1) server testen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elwin Verveer

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Hallo mensen,

Vanmiddag heb ik mijn eigen CoD4 server opgezet en ik weet niet zeker of hij werkt dus was mijn vraag of een van jullie wilt proberen te joinen?

Het IP adres van de server is: 192.168.0.102:28960

Ik hoor het wel!
Elwin

Lijkt me lastig met een intern netwerk IP-adres.:confused:

Hoe bedoel je? Ik heb mijn server opgezet via Start a New Server, zie printscreen hieronder. Kan je hem zo dan niet joinen? Ik heb ook een paar bestandjes in mijn main map geplaatst waarin je de intellingen kan aanpassen!

[smallimg]http://www.afbeeldingenuploaden.nl/uploads/0862261.png[/smallimg]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf nooit een server voor COD opgezet, maar weet wel dat een ip-adres dat begint met 192.168.xxx.xxx. een Intern ip-adres is. Dus van je eigen netwerk.

Ok, weet je dan misschien iemand anders die het wel weet of kan je me doorverwijzen naar een duidelijke website waarop staat hoe je een eigen server kan maken?

Mijn vriend kon niet connecten, bleef hangen bij awaiting connection :?
Kan iemand mij helpen?

Gebruik de console command: /connect 192.168.0.102:28960
Hoi.

Dit is nog steeds je intern ip-adres.
Hier zie je wat je extern ip-adres is, en dat is het adres welke spelers moeten gebruiken om connectie te maken met jouw server.
http://www.watismijnip.nl/

Hoi.

Op dit moment niet. Ik weet niet of je de server aan heb staan? Helaas was ik een beetje laat met mail checken.
Je hebt de server gewoon op de standaard 28960 poort staan neem ik aan? Laat maar, ik zie in je ander post al dat dat het geval is.

Laatst bewerkt:
Het is erg lastig om zelf een CoD4 Server te hosten op je eigen pc die dan ww tezien is.
ik heb dat een tijdje geleden geprobeerd en heb er uitendelijk voor gekozen om te betalen.

een eigen server heb je al vanaf 12.50 p.m

als je alleen met je vrienden wilt gamen kun je hamachi proberen.

groeten
luck

Is de vraag opgelost? Ik heb hier ondertussen redelijk wat verstand van (ik host zelf ook 2 cod4-servers) en zou je er best mee kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan