Call of duty - Modern Warfare "2" Directx Error - Fix Tutorial!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Berichten
220
Hallo, ik heb veel mensen gezien die dit probleem hebben en ik had een fix gevonden hoop dat het werkt :)
Code:
[SIZE="1"]
[COLOR="Red"]"Het Probleem - Het probleem begon bij mij toen ik Call of duty modern warfare 2 afsloot en even later weer opstartte, ik kreeg de error "DirectX has encountered a error and needs to be closed (Dit kan met meer games gebeuren waneer je dit probleem bij 1 game krijgt)"[/COLOR][/SIZE]

De Fix:

Ik heb het op deze manier gefixt (hou er rekening mee dat het mischien niet bij iedereen lukt.)
Ik ging naar Start>Uitvoeren> typte in DxDiag en klikte op enter> BeeldScherm en dan klik je op Direct3D Testen.

Als je dan de error
Code:
Testresultaten van Direct3D 7: Fout bij stap 39 (SetDisplayMode op 640x480x16): HRESULT = 0x80004001 (Niet geïmplementeerd)
Krijgt dan zie je dat er staat SetDisplayMode op 640x480x16 dat betekent dus dat je videokaart op een vreemde manier ineens niet meer 640x480 resolutie ondersteund.
Ik weet niet waarom dat dat zo is maarja nu de fix :D

Ga naar Steam en dan naar My games, klik dan met je rechtermuisknop op Call of duty - Modern Warfare 1/2 multiplayer of singleplayer, dan klik je op "Set Launch Options"
Typ daar in "-w 1024 -h 768" zonder de haakjes en klik dan op OK, start nu het spel en als het goed is werkt het nu :)

Ik weet niet of dit het ook fixt waneer je het spel al eens hebt gespeeld ik kreeg het toen ik de eerste keer codmw2 singleplayer opstartte.

Veel Geluk ;) als je vragen hebt reply dan maar even en ook of het gelukt is of niet :thumb:
 
Hallo,

Ik krijg ook een foutmelding van directX bij het opstarten. Ik heb al jou stappen gevolgt van: Start>Uitvoeren> typte in DxDiag en klikte op enter> BeeldScherm. Dan kan ik niet op 'Direct3D testen' drukken. Er staat dan bij opmerkingen:
-Het systeem maakt gebruik van het algemene videostuurprogramma. Installeer het videostuurprogramma van de hardwarefabrikant.
-Klik op de knop DirectDraw testen om de werking van DirectDraw te testen.
-Direct3D-functionaliteit niet beschikbaar. Controleer of u de laatste versie hebt van het stuurprogramma van de hardwarefabrikant.

Ik heb al gezocht naar welk videostuurprogramma ik moet downloaden, maar kan deze niet vinden. Ik heb als videokaart Nvidia GeForce 7900 GT .
Kan U of iemand me mischien helpen?

Dankjewel

Groeten
 
Hallo Bountie :p
Ik heb even gekeken naar uw drivers en je kan ze hier downloaden
Code:
www.nvidia.com/page/drivers.html
Je moet als het goed is GeForce 7 Series selecteren en dan moet je even je OS selecteren
en dan klik je op search.
als het goed is is het deze
Code:
http://www.nvidia.com/object/winxp_196.21_whql.html
Als het nog niet lukt geef je maar weer een gil xD :thumb:
 
Waarom maak je van die links een "Code tag"? Gewoon de links plaatsen, worden ze vanzelf klikbaar.:)
 
oh oke hahaha :D dacht dat het altijd in code moest :) zal het vantaan gewoon zo neerzetten :thumb: bedankt :)
 
dude
ik heb alles geprobeert man
die drivers instraleren niet directX9.0c wel maaja dat domme spel(niet dom) wil het niet doen

ff voor de duidelijk heid ik ben 14 en ik weet niet welke drivers ik heb ofzow of video kaart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan