call of duty modern warfare 2 letters onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minion1992

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
hey,

ik heb zojuist cod mw2 gekocht geinstalleerd enzo

toen ik het spel opstarten zag ik alle letters zeg ma in streepjes
zie screenschot hieronder

graag help me anders is het zo zonde van me geld :(

ik had hetzelfde probleem:o ik wordt niet veel wijzer van dat engelse forum, ik dacht gewoond dat mijn computer het spel niet aankon, ik heb een aspire 5720G met ati radeon 2300hd hypermemory iemand een idee?

Op dat Engelse forum zeggen ze dat het heel belangrijk is om de drivers van je videokaart te updaten; bij velen heeft dit het probleem opgelost.

opties

je moet bij opties de graphigs veranderen naar hoog en texture quality (ofzo) hoger zetten dan worden allen letters mooier en teksten hopelijk heb je hier wat aan zo niet dan probeer ik je op een andere manier verder te helpen:thumb:

tsja daar zit het probleem al, hoe moet ik bij opties komen en de texture settings veranderen als alles er russisch uitziet, dat is tevens niet mijn beste taal:o

tsja daar zit het probleem al, hoe moet ik bij opties komen en de texture settings veranderen als alles er russisch uitziet, dat is tevens niet mijn beste taal:o

dit is "Options" in het Russisch: "варианты " :cool:

mmm...

de opties zijn in het russiche варианты heb ik opgezocht op een vertaler hoor daar moet je alle balken gwn op 100% zetten dan lukt het denk ik wel

of je moet een andere codmw2 kopen/downloaden

drivers updaten heeft voor mijn niet gelukt nu als ik mijn pc opstart dan krijg ik geen venster meer weggeklikt of open gekliked :S:S:S::S

idee

de opties zijn in het russiche варианты heb ik opgezocht op een vertaler kijk daar dan enz et allle graphics 100%

Altijd je pc opnieuw opstarten nadat je nieuwe drivers geinstalleerd hebt :) Anders werken ze de helft van de tijd nog niet.

ja maar ik nhad verkeerde driver shijnbaar geinstaleerd en toen error en mijn pc opnieuw geinstaleerd volledig toen was het weer goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan