Call of Duty Modern Warfare 2 - NAT probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Scary
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Een paar maanden terug hebben wij sneller internet genomen. Aangezien we ook nog een oude router hadden die de snelheid helemaal niet aan kon heb ik toen een nieuwe gekocht; De Linksys Cisco WRT120N

Bij Call of Duty MW2 bleef ik de melding krijgen dat mijn NAT type op strict stond. Dit heb ik toen opgelost door een beetje in mijn router rond te speuren, uiteindelijk heb ik die melding weg gekregen.
Het gebeurde wel eens af en toe dat hij in één keer weer STRICT aan gaf. Ik sloeg dan al mijn instellingen weer even op en hij deed het weer.

Gisteren hebben een paar halve dweilen ervoor gezorgt dat de hele straat anderhalf uur zonder stroom zat. Daarna ging alles automatisch weer aan, zo ook de router.
Alleen wil nu die NAT melding maar niet weg gaan. Ik heb alles geprobeerd, zelfs ge-chat met support van Linksys die zeiden dat ik mijn poorten moest open gooien. Na een beetje gezocht te hebben heb ik de poorten gevonden en open gezet.

De melding was vanmiddag gelukkig weg, ik start mijn computer opnieuw op en daar is die melding weer. Ik ben ten einde raad.
Het internet heb ik helemaal afgespeurd maar kom iedere keer weer bij dezelfde oplossingen die ervoor moeten zorgen dat de NAT melding weg gaat.
Operating System: Windows 7 Ultimate x64

Wat screenshots die mogelijk helpen:

knipsel1p.jpg

knipsel2b.jpg

Die .100 aan het einde klopt
knipsel3.jpg

Hoop dat iemand mij kan helpen.

M.v.g.
Robin

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.