Call of Duty Multipl. zegt key is in use :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airborne

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Hoi allemaal :)

Ik speel graag oorlogsspellen zoals , medal of honor , call of duty enz. ik speel mohaa graag op internet ( online ) en gewoon als game. Dus ik wildde dat bij call of duty ook gaan doen ( met de single player is helemaal niets aan de hand ) , nu geeft hij bij multiplayer aan als ik via gamespy een server join : Key is in use , try reconnecting later. als ik gewoon in het spel zelf naar multiplayer ga en wil daar een server joinen krijg ik geen een server te zien : 0,0 :confused: dus nu is mijn vraag hoe krijg ik die servers in mijn lijst en daarna ,,, hoe kan ik voorkomen dat ik de error : key is in use krijg ? hoop dat iemand me kan helpen.
( ik kan wel zelf een server maken maar daar heb je nogal weinig aan als er nienmand in komt maja daar doetbij het wel in multiplay )

alvast bedankt :) :D

Je hebt waarschijnlijk een illegale versie, en daarom ook een al gebruikte cd-key. Dit doen ze omdat er zo meer mensen het spel eventueel kopen. Heb je een legale versie? Dan ben je keihard genept omdat dan iemand jouw cd-key heeft overgenomen voordat jij het installeerde

Ja, of misschien moet ie het spel eerst updaten.
Ik zou eerst maar eens kijken of je de patch kunt installeren.
@ Rimsic: Ik d8 niet dat het mogelijk was om zonder het medeweten van de koper een illegale versie te verkopen. Je werkt immers met crack e.d. mocht je een illegale versie van 't spel hebben.

Je kan soms een cd-key uit een hoesje overnemen, ik weet niet of dat bij COD ok het geval is, maar het is een optie.

Maar ik ga ervan uit dat hij een illegale versie heeft, en dan kan je met een cd-key niet online. Er zijn wel cd-keys die dat toelaten maar die werken ook niet bij iedereen :rolleyes:

tis al opgelost heb hem legaal dus in de winkel gekogt en ik kan online gamen :0 bedankt mensen.

volgende keer eerst de regels!! lezen alvorens aan te komen met een vraag over warez versies van games.
:rolleyes: .........wattu??, alsof ik me altijd aan regels hou zeg je.....:p

Is het tegenover mij .. ? ik weet niet eens wat een warez is :confused: het spijt me dat ik dan iets verkeerd doe maar ik wil eerst weten wat ik verkeerd doe en wat het betekend . alsvast bedankt ,, en mensen ik heb niets tegen jullie als het dat betekend ,, als ik het woord warez niet snap kan ik het ook moeilijk doen en/of gebruiken.

Geplaatst door viper706
volgende keer eerst de regels!! lezen alvorens aan te komen met een vraag over warez versies van games.
:rolleyes: .........wattu??, alsof ik me altijd aan regels hou zeg je.....:p

Er werd niet gevraagd om een werkende key, er werd gevraagd waarom er niet online gespeeld kon worden ;)

Praten over serials/cracks/warez mag wel, alleen niet vertellen waar je het vandaan kan halen...
Dan is helpmij juridisch gedekt ;)

:( .....ik leef af en toe in een omgekeerde wereld.
Ik moet gaan klikken bij moderators om iemand ergens op te wijzen. Nee bedankt, dan houd ik mijn mond wel.
(lekker bezig mensuuuh)
Enne airborne, als je niet met illegale games speelt, goedzo :thumb: nix persoonlijks verder

Hoezo omgekeerd?

Jij noemt het klikken, maar het is gewoon voor behoud van structuur op een forum, snap je? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan