Call of Duty MW3 - PC (Problemen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmhelp

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Beste,

Sins kort heb ik het nieuwe spel Call of Duty MW3 voor de PC gekocht.
Instralitie gelukt.

Ik kan het spel alleen spelen als ik de cd in de pc heb, en dat dan hij een melding geeft van uitvoeren.
Want ik heb geen snelkoppeling, en als ik bij programma's en Windows Verkenner kijk, kan ik het spel niet vinden.
Ik wil graag de snelkoppeling hebben. (Ook dat het programma bij mijn programma's staat)

Daarnaast loopt het spel tijdens Single - en Multyplayer vaak vast en hapert hij. (Als ik met iemand anders speel, hapert het spel alleen bij mij, niet bv. bij mijn tegenstander)

Graag antwoord.
Alvast Bedankt.

m.v.g,
HarmHelp

In Steam, met rechts op de game klikken en je kan een snelkoppeling op je bureaublad laten maken.

De game zelf is in de installatiemap van Steam geinstalleerd;, bij mij is het pad alsvolgt;
D:\Games (x86)\Steam\steamapps\common

Waarbij "Games (x86)" bij jou waarschijnlijk "Program files" of Program files (x86)" is.

edit:
opgelost door degene voor me:P

en voor het haperen, misschien heb je je instellingen te hoog?
of draait er teveel op de achtergrond?

Nee, als je in Steam in de "Libary" op de game met rechts klikt, wordt er een snelkoppeling van de game aangemaakt. Echter met het starten van de game, zal eerst Steam opstarten.

attachment.php

Bijlagen

• Steam.jpg
    Steam.jpg
    37,4 KB · Weergaven: 127
Laatst bewerkt:
Ik weet nou waar ik het programma kan openen, maar van welk bestand maak ik de snelkoppeling?

En ten tweede, het haperen is alleen als ik multyplayer speel, niet bij special ops.

Bedankt alvast

je maakt de snelkoppeling van het spel dat je wilt openen,
misschien ligt het haperen da aan je internetverbinding (te langzaam ofso)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan