Call of Duty mw3 werkt niet,

Status
Niet open voor verdere reacties.

GameKingx

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2012
Dag mensen,

Ik heb vandaag het spel gekocht en gelijk geïnstalleerd.
Als ik het spel wil opstarten krijg ik de volgende foutmelding :

Error during initialization:
Video card or driver doesn't support vertex shader 3.0 or better.

Ik ga er van uit dat ik een nieuwe videokaart moet kopen,maar als dat het geval is zou ik niet weten welk,wat,waar,hoeduur.

Laatst bewerkt:
Kun je ook de eigenschappen van je PC vermelden?
Zo te zien heb je niet eerst gekeken of je PC goed genoeg is voor MW3.

ja dat denk ik ook hij heeft een probleem dat je geen pixel shader 3.0 hebt op je videokaart..

Gein, toevallig vanmiddag ook aangeschaft voor zoonlief, voor €30,-, had 'm al maar niet legaal.
Prut steam servers soms overbelast.

Ik weet je budget natuurlijk niet, maar met een ATI Radeon HD 6870 (150 euro)zal je MW3 op max settings kunnen spelen. Ik ben er wel zeker van dat je of geen goede videokaart hebt, of je hebt de drivers van je videokaart niet geïnstalleerd.

waar kan ik mijn computereigenschappen ookal weer vinden dan?

ik neem aan dat je windows 7 hebt?

Ga naar mij computer klik op systeem eigenschappen en dan in de linker kolom apparaat beheer. Klik dan op beeldscherm adapters. daar staat welke videokaart je hebt.

Ja pc kan het qua werkgeheugen al niet aan dus het is een beetje een verloren zaak..

ja computer/laptop kan dit spel in geen enkel opzicht draaien.. dus je zou als je dit spel wil spele een nieuwe pc kopen

oke, jammer.

zou je een link willen sturen van welke pc ik dan zou moeten kopen?

iets in deze richting je kan ook een goedekoper nemen maar met deze kan je het op max settings spele.
HTML:
http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+PC+E2233+D+incl.+21%2C5+inch+monitor/410016334?category=allround_pc_35

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan