Call Of Duty schokkerig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spyware weg.
Virussen gisteren nog gescand met online Housecall... omdat ik vond dat mijn computer zelf nogal vaak applicaties vast liet lopen, waar ik ook de oorzaak nog niet van heb gevonden. Maar niks gevonden.
 
Ik kan alleen nog bedenken: genoeg ruimte HD? maar dat zal wel flauw zijn.
 
Hoi

Verander show bodies "insane" eens in een andere setting (lager dus) misschien helpt dit.
Ik heb de demo ook gespeeld met ongeveer dezelfde specificaties en bij mij liep die perfect.
Als dit niet helpt zou ik het dus niet weten.

Groetjes,
 
Geplaatst door Smartguy
Mijn systeem

Mijn Call Of Duty Instellingen:

Graphics
Performance

Dit moet toch normaal kunnen lopen niet?

Toch jammer dat veel mensen zich zo verkijken. Deze gebruikt een erg aangepaste QuakeIII-engine, welke stukken zwaarder is dan de standaard QuakeIII-engine.

En waarom Corpses op Insane? Je loopt er na verloop van tijd toch langs en zie je ze niet meer, omdat je je in andere ''straten'' bevindt. Ondertussen worden ze wel gewoon weer berekend. Medium is meer dan voldoende.

Welke drivers gebruik je trouwens?
 
Zal ik doen.

En net heb ik Norton Systemworks gebruikt en daar kwam dit uit:

Ik gebruik trouwens de Nvidia detonators
 

Bijlagen

  • nsw.jpg
    nsw.jpg
    60,6 KB · Weergaven: 37
Geplaatst door Smartguy
Zal ik doen.

En net heb ik Norton Systemworks gebruikt en daar kwam dit uit:

Ik gebruik trouwens de Nvidia detonators

Welke versie?

Zet de instellingen op 1024x768 en probeer nog es. Dan moet et wel goed draaien.
 
Volgens Dxdiag: 44.03

En op 1024x768 krijg ik bij elk spel dit:

Huh, wacht, hier zie je die zwarte streep niet maarja.

Dan zie ik dus een dikke zwarte streep net onder de Quit knop en daaronder begint dan het achtergrond plaatje opnieuw. Net zoals je bij je bureaublad naast elkaar hebt geselecteerd dus.
 
Ja.

Nu ff die zwarte streep goed gezet (lag aan de autoinstall knop op het beeldscherm) maar nog steeds soms dat als ik loop dat hij blijft steken (net LAG).

Bodies is nu medium
en beeldgrootte 1024x768
 
met alles op Low e.d schokt hij nog steeds op sommige punten (zelfde als in het begin van deze topic) :rolleyes:
 
Geplaatst door Smartguy
Ja.

Nu ff die zwarte streep goed gezet (lag aan de autoinstall knop op het beeldscherm) maar nog steeds soms dat als ik loop dat hij blijft steken (net LAG).

Bodies is nu medium
en beeldgrootte 1024x768

Dan is er wat anders aan de hand.
 
Hoi.

Probeer het spel anders even opnieuw te installeren, als je dat nog niet had gedaan. Zorg ervoor dat alle op de achtergrond draaiende progjes uitgeschakeld zijn (AV, Firewall, enz.)

Groetjes,
 
Alle programma's zijn altijd uitgeschakeld als ik iets ga spelen.

En opnieuw downloaden maakt niet veel uit denk ik.

Maar als Half Life 2 het maar goed doet :p :D
 
Geplaatst door Smartguy
Alle programma's zijn altijd uitgeschakeld als ik iets ga spelen.

En opnieuw downloaden maakt niet veel uit denk ik.

Maar als Half Life 2 het maar goed doet :p :D

Denk et niet. Als CoD niet eens goed draait...;)
 
Cooler v/d videokaart/cpu misschien wel vol met stof. Windows raakt vervuild etc.

Kan aan zoveel dingen liggen. Misschien wordt je videokaart wel veel te heet omdat je te hoog hebt overgeklokt bijvoorbeeld.
 
Ik weet niet hoe ik moet overclocken dus doe ik dat ook nooit ;)

Ik zal eens een progje downloaden waar ik de temp. mee in de gaten kan houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan