Call of Duty united offensive probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ovarmars

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
als ik CoD UO opstart, doen de voorfilmpjes het wel, maar als ik dingen kan kiezen, (singleplayer enz) is het beeld zwart, en als ik wil spelen krijg ik "script compile error". Wat moet ik nu doen?

ik denk dat er dingen weg zijn uit je map, als er iets met script instaat. Opnieuw installeren, en als je ver in het spel was, even je save games eruithalen en later weer terug zetten ;)

heb hem opnieuw geinstalleerd, maar werkt nog steeds niet:(

heb je het daarvoor wel kunnen spelen? Is het gedownload? En kan je computer het wel aan?

ik heb het spel er al eerder opgehad, en toen werkte die goed dus. hij is wel illigaal

Grote kans dat er wel iets mis is gegaan met de installatie.
Weet je zeker dat de cd nog goed leesbaar is?
Probeer anders eens een cd van iemand anders te lenen.
Krijg je dit probleem ook al met de gewone CoD?

met CoD krijg ik dit probleem ook, dan is het beginscherm ook zwart, en CoD UO staat niet op cd, maar doe ik met deamon tools

Dan ligt dus waarschijnlijk het probleem bij CoD.
Die heb je wel op cd-rom staan?

Dan zou ik die cd even goed controleren of CoD tijdelijk even herinstalleren met een andere cd.

alles opnieuw geinstalleerd, maar doet het nog steeds niet:( .

Ik bedoel dus niet van de ene cd naar de ander branden maar echt een andere cd -of tijdelijk een originele cd- gebruiken.

Ken je niet iemand die het spel ook heeft?
Probeer daar tijdelijk even van te lenen.

Je krijgt een script compile error als er in je map main een file staat die iets beschadigd. Dit kan automatisch komen als je van servers download. Op het moment dat je opnieuw installeert verwijder je deze map niet helemaal.

Je kunt dit proberen:
- Deinstalleer CoD.
- Ga naar de map waar je CoD had geinstalleerd en gooi de hele map weg.
- Installeer opnieuw.

dan doet tie het nog niet, ik zie nog steeds een zwart scherm, en kan alleen de letters zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan