call of duty vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barcelona

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
He allemaal, ik heb van een vriend het spel call of duty gekregen, demoversie, alleen ik kan het spel niet openen...hij vraagt of ik de laatste drivers van mijn videocard wil installeren. Alleen heb ik geen idee wat voor kaart ik heb, heb al aida32 gedownload maar heb geen idee waar ik moet kijken. Kan iemand me misschien helpen. ALVAST BEDANKT BARCELONA

icoontje "scherm" en dan "agp / pci"

of het icoontje "winsows video" (krijg je nog meer info)

bedankt voor de snelle reactie en laat nog weten of het gelukt is..DANK

Tip:

als je in die link zit, zet dan het selectierondje van Google eens op "zoeken in pagina's in het Nederlands" en laat Google nogmaals zoeken.

Nou heb wat gevonden hoor, maar kan geen driver vinden jonger dan 15 okt 2002.........heb geen idee, maar heb het geinstalleerd maar krijg nog steeds dezelfde melding...kan iemand mij hier informatie over geven. alvast bedankt BARCELONA

Ik gebruik directx 9.0, dus is t probleem niet. Heb windows 2000 OS. Misschien is de videocard niet goed genoeg voor dit spel maar kan er niks over lezen...........groet uit barcelona

kijk effe of je pc hieraan voldoet:

CALL OF DUTY™ MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
• 3D Hardware Accelerator Card required – 100% DirectX® 9.0a compatible 32MB Hardware T&L-capable video card and drivers*
• Pentium® III 700 or Athlon™processor or higher
• English version of Microsoft® Windows® 98/98SE/ME/2000/XP
• 128MB of RAM
• 8x Speed CD-ROM drive (1200KB/sec sustained transfer rate) and drivers
• 181MB of uncompressed free hard disk space (plus 200MB for Windows swap file)
• 100% DirectX® 9.0a compatible 16 bit sound card and drivers
• 100% Windows® 98/98SE/ME/2000/XP compatible mouse, keyboard and drivers
• DirectX® 9.0a (not included)

Important Note: *Some 3D accelerator cards with the chipsets listed here may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by Call Of Duty. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX 9.0 compatibility.

SUPPORTED CHIPSETS:
• ATI® Radeon 7200, 8500, 9000, 9500, 9700, 9800
• All nVidia® GeForce™ chipsets

mmmmm hoe kan ik erachter komen of ik een 3D hardware accelerator card heb......sorry ben niet echt bekend met de benodigdheden voor een game

Laat het diagnose programma voor directX gewoon eens lopen, hierin kun je je kaart testen.
Programma is te vinden in:
c:\windows\system32\dxdiag.exe
Tenminste als je windows op je C schijf het staan.

Dank je wel, ben wat wijzer geworden...heb hem laten lopen en er staat Direct 3D funcionality not available..make sure you have the latest driver from manufacturer..........maar ja nou weet ik nog steeds niet of ik een 3D kaart heb of niet..en zoja van welke fabrikant.................Heb een Compaq 14XL352 laptop van bijna 4 jaar oud......DANK

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan