Call of duty werkt niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bloffertje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
Berichten
26
Hoi hoi,
Ik heb een acer laptop 1356 LMI en daarmee probeer ik call of duty te spelen, maar dan geeft hij een fout aan. Het ligt waarschijnlijk aan mijn video kaart. Mijn videokaart is een via s3 prosavage.
Wat kan ik hieraan doen........
Ik wil het spelletje graag spelen en nu moet ik wachten.....:(
Alvast bedankt voor jullie antwoord....
 
vertel eens wat over de fout raportage zelf
 
Hum tja ik ben wel een beetje een leek hoor, maarre hij geeft aan dat hij drivers mist voor mijn videokaart..... Heb je hier genoeg aan, anders graag even vertellen hoe ik je meer kan laten weten.
Bedankt alvast voor t snelle reageren, juist nu er nix op tv is en ik dus graag zou willen spelen;)
 
bedoel je opengl ?
heb je de laaste drivers voor je kaart gedownload en directx de laatste versie van ?
 
is dat geen diamond stealth savage 3 ?
 
Top dat jullie zo snel reageren.....
Maar mijn laptop is niet aangesloten op het internet, dus die link werkt niet voor mijn laptop, slim he:confused:
Een opengl foutmelding is t nie.
Gooi er voor vanavond maar een dvd in.. en probeer morgen een oplossing om op het internet te komen met mijn laptop, misschien is dat handiger
Jullie horen nog van me...
Fijne avond verder all:)
 
Hoi all
Nog ff een up-date over het probleempje. Ik ben inmiddels naar de winkel gegaan om het daar na te vragen. Daar gaven ze adressen op om drivers te downloaden. Dat heb ik inmiddels ook gedaan, dus zit ook op internet met mijn laptop. Maar werkelijk niks helpt :( Ze zeiden dat het misschien ook aan mijn videokaart kon liggen of zo en dat het waarschijnlijk niet zo een twee drie is op te lossen.
Inmiddels heb ik het maar opgegeven en ben ik begonnen met Medall of Honor, die werkt wel:p
Nog bedankt voor de reacties......
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan