Call of Duty: World at War loopt vast..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen Leeuwerik

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2008
Berichten
8
Hallo,

Wanneer ik Call of Duty: World at War open dan doet ie dat gewoon (De Menu), maar wanneer ik probeer te spelen loopt ie meteen vast.. :confused: Dit overkomt me trouwens niet alleen bij Call of Duty, maar ook bij andere spellen..

Systeem informatie:

Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+ (2 CPUs), ~2.2GHz
RAM: 1,00 GB
Type Systeem: 32 bitsbesturingssysteem

Ik hoop dat dit genoeg informatie betreft. :D

Alvast bedankt :thumb:
 
Welke videokaart heb je? En kijk eens even op www.canirunit.com of jouw pc het spel aankan..
Sowieso, 1gig ram op w7 ultimate is niet heel veel..
 
Welke videokaart heb je? En kijk eens even op www.canirunit.com of jouw pc het spel aankan..
Sowieso, 1gig ram op w7 ultimate is niet heel veel..
Ik heb een Nvidia GeForce 8800 GTS Videokaart.. En ik heb op www.canirunit.com gekeken en alles is goed alleen mijn ''OperatingSystem is not Supported''.. En mischien een domme vraag, maar waar kan ik meer RAM kopen en hoeveel RAM kan je maximaal hebben?

Alvast bedankt :thumb:
 
Ja, mee eens!

Je videokaart en geheugen zijn waarschijnlijk het probleem!

Dit zijn de aanbevolen systeemeisen:

Aanbevolen:
2.4GHz dual core of beter
1GB RAM voor XP, 2GB voor Vista
8GB vrije hardeschijfruimte
Geforce 7800 of ATI Radeon X1800 of beter

Met de link die niekfct je gaf kun je checken of je de game aankunt!


Ps: Reply gezien

Op je documentatie van je moederbord (handleiding) kun je zien wat de max is qua geheugen!
Ram geheugen kun je elke pc-winkel kopen. Neem de oude mee als voorbeeld als je er niet veel vanaf weet!
 
Laatst bewerkt:
Ja, mee eens!

Je videokaart en geheugen zijn waarschijnlijk het probleem!

Dit zijn de aanbevolen systeemeisen:

Aanbevolen:
2.4GHz dual core of beter
1GB RAM voor XP, 2GB voor Vista
8GB vrije hardeschijfruimte
Geforce 7800 of ATI Radeon X1800 of beter

Met de link die niekfct je gaf kun je checken of je de game aankunt!


Ps: Reply gezien

Op je documentatie van je moederbord (handleiding) kun je zien wat de max is qua geheugen!
Ram geheugen kun je elke pc-winkel kopen. Neem de oude mee als voorbeeld als je er niet veel vanaf weet!
Wat raad u mij aan om aan te schaffen, zodat ik mooie spellen kan spelen (zoals GTA IV, Call of Duty)? Ik heb hier namelijk niet zoveel verstand van..:D

Alvast bedankt :thumb:
 
Dat is een moeilijke vraag! Tegenwoordig zijn er zoveel goeie kaarten. Ikzelf heb een midrange kaart ati 3870HD die de nieuwe games tot nu toe nog goed aan kan, in combi met een goede voeding en geheugen. Post een nieuwe vraag hierover op het forum. Er zijn er zat die je hier goed mee kunnen helpen.

Dingen waarmee je rekening moet houden met de aanschaf van een nieuwe videokaart:

- Kan je huidige voeding de kaart wel aan?
- Zit er op je huidige voeding een extra 12 volt (6 of 8 pins) aansluiting voor je videokaart?
- Wat is je budget?
- Heb je een pci-e of nog een oudere agp kaart?
- Is er genoeg ruimte in je kast? Nieuwe kaarten zijn vaak erg groot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan