call of duty

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie88

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
hoi,

ik heb het spel call of duty. telkens als ik het spel speel vliegt hij er naar een paar minuten uit. weet iemand hier een oplossing voor??

gr jopie

ik heb de nieuwste drivers gedownload bij hercules. maar de drivers die daar stonden waren al vrij oud.

Cod

als ik het goed meen is de minimale systeem eis van het spel Call of Duty toch wel een p3 700 en een goede Gforce kaart , Dirext X9.0b ,

Ik zelf heb een p3 800 met de wat oudere Asus V6600 32 mb SGram Agp kaart ( met de nieuwste Detonator driver van Nvidia en Asus zelf )

maar als ik dus het spel opstart hoor ik wel de geluiden van het begin menu maar mijn beeld scherm springt op standby mode .

dus het zou de hardware van je pc kunnen zijn , maw je computer trekt het niet !

groetjes Bravo-Six

die drivers heb ik al geinstalleerd, ieder geval bedankt. ik denk dat het dan toch aan mijn systeem ligt. de eisen voor het spel zijn dan misschien te hoog, maar toch vind ik het raar dat het spel er steeds uitvliegt. ik speel nl wel vaker spelen waar de eisen ook hoger zijn dan wat mijn systeem aankan.

Geplaatst door jopie88
die drivers heb ik al geinstalleerd, ieder geval bedankt. ik denk dat het dan toch aan mijn systeem ligt. de eisen voor het spel zijn dan misschien te hoog, maar toch vind ik het raar dat het spel er steeds uitvliegt. ik speel nl wel vaker spelen waar de eisen ook hoger zijn dan wat mijn systeem aankan.

Best kans dat je videokaart gewoon niet volledig of helemaal niet wordt ondersteund. Dan is de kans op problemen groter.

Kijk eens naar de instellingen van je video in het spel! Bij mij stond die op 1024x800, ik heb hem verlaagd naar 800x600 en nu werkt het perfect (Ik had precies hetzelfde probleem als jij)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan