Camara

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulk

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2006
beste lezers.

Ik heb een digitale camera, en als ik die aansluit op de pc, dan vraag de pc niet meer waar hij de foto`s moet neer zetten maar hij zet ze neer waar ik dat heb aan gegeven een aantal weken terug, zijnbaar heb ik dat toen aan gevinkt dat dat automatish moet, maar hoe stel ik het weer in dat hij mij eerst vraagt waar ik de fotos wil neer zetten, ik werk met vista en de camera is een canon Powershot 520.

MVGR Paul

heb je software van canon erop staan

bijvoorbeeld bij meneu start

kijk eens wat je daar kunt openen en zoek iets op van settings of optie's

daar zal wel iets staan van destinationsmap (doelmap)

die kun je aanpassen dan

Bedankt voor je antwoordt.

Ik gebruik niet de software van canon zelf maar de software van windows zelf, dat is het probleem.

MVGR Paul

Ik heb vanalles proberen te zoeken maar ik kan het niet vinden, als ik de camera aansluit importeert die alles in een directorie die ik niet wil, hij vraag niks meer maar zet ze er gewoon neer. Ik heb er geen specifieke software voor alleen de software die in vista zit.

Hoi,

Ik heb de oplossing hiervoor.

Plug de camera er gewoon aan, en laat vista de foto's zoeken.

Dan krijg je iets wat TAG heet in het opvolgende schermpje.

Linksonder in het schermpje staat options. Ga daar naartoe.

Daar staat een optie import to: Daar kan je instellen waar je je foto's wilt hebben.

p.s. Ik heb een Canon PS A700 dus de manier zal erg overeenkomen met jouw camera.

Succes:thumb:

En anders (makkelijk gezegd ,maar dat he bik echt gedaan om al dat soort problemen te voorkomen) een kaartlezer kopen. GEen goedkope van 9,95, maar gewoon een goede van een merk. Werkt àltijd :)

Dat dacht ik ook te doen, maar ik heb usb 2.0 niet . Ligt niet aan Vista ofzo. Ik ben de kabel kwijt. (Wel cardreader, niet werken.)

Maar de foto's moeten er toch een keer op.

Dat dacht ik ook te doen, maar ik heb usb 2.0 niet . Ligt niet aan Vista ofzo. Ik ben de kabel kwijt. (Wel cardreader, niet werken. USB 1.1):D

Maar de foto's moeten er toch een keer op.

Helaas werkt die reader alleen op USB 2.0.

Laat ik nu net de verbindingskabel die in de kast zat eruitgehaaldn hebben, en nu kwijt zijn. Nu heb ik dus 4X USB 1.1, en 2 niet aangesloten USB 2.0 poorten hebben.:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan