Camcorder Not Found ??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

terrence

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Ik heb een JVC GR-DX317 digitale camara gekocht.
Met bijgeleverde CD-rom heb ik de software geinstaleerd. Via de programma ImageMixer en Digital Photo Navigator probeer ik 'contact' te krijgen met mijn aangesloten camera.
Het probleem is nu dat elke keer als ik mijn computer opstart er een melding komt om mijn software opnieuw te installeren. De PC geeft aan dat de hardware moigelijk niet goed werkt.
Na aanlsuiting via en USB kabel kan ik wel foto's bekijken maar als ik ImageMixer start herkent hij de videocamera niet"; "camcorder not found" !
Ik heb inmiddels de software vele malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Als ik naar apparaatbeheer ga dan geven alle USB poorten aan Corect te werken. Bij 'overige apparaten'/ GR-DX 317'geeft de pc aan "dit apparaat is niet juist geconfigureerd. Code 1".
Wat kan ik nu nog doen??? De aansluiting blijkt wel te werken voor stilstaande beelden, maar als ik via camera contact probeer te maken herkent de pc de camcorder niet ???

Terrence, heb je vraag gelezen,,,,

Heb je wel eerst de Driver geinstalleerd van je JVC
camera, of ga anders naar de JVC website, even kijken
voor UpDates en of INFO,,

anders moet je het even met een andere programma proberen, zelf raad ik je aan

Pinnacle Studio 9 Plus of

NERO Reloaded, of de kleine maar een supergoed programma DVDSanta....

ben er niet zo weg van ImageMixer heb het zelf ook voor m'n Sony Handycam, herkende het eerst bij mij ook niet, je moest eerst je software installeren en dergelijke daarna moest je het aansluiten in je usb, (De Cam dus)"
pakte het ook niet,
dus wat ik me kan herinneren en dit is 2 a 3 jaar geleden gebeurd, was eerst m'n cam op de usb portal aangesloten en daarna de software geinstalled, en toen herkende Imagemixer het wel,,,,

wens je veel succes,

and whatever you do,

just be,,,,

SickWithIt

de vraag is nog steeds niet opgelost.
Ik heb inmiddels drivers gedownload van jvc etc etc maar elke keer dat ik de software heb geinstaleerd van de camera geeft hij direct erna WEER aan dat er nieuwe hardware is gevonden en wil de PC weer de software instaleren. Ook na 2, 3 of 4 keer blijft dit aan de gang.
Bij apparaatbeheer staat de status van de canmcorder ook als "niet juist geconfigureerd" met zo'n geel vraagteken.
Graag advies, raad of iets dergelijk.

Moet ik terug naar de winkel????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan