camera drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

robmol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
Berichten
4
heb sinds kort een acer aspire 5315 met vista premium en wil mijn foto en video camera aansluiten maar de installatie cd van beide heeft niet de goede stuurprogrammas voor vista voor mijn nikon coolpics s4 kan ik wel wat vinden maar dat was voor de amerikaanse markt en kon ik dus niet downloaden. voor mijn sony dcr-dvd106e kan ik niets vinden. wie kan mij helpen. moet er bij zeggen dat mijn comp kennis nog dateert van 98se dus ik loop ver achter.
 
Da's één: Klik

en dit zou 2 moeten zijn: Klik

mijn comp kennis nog dateert van 98se dus ik loop ver achter.
Geloof mij, objectief gezien was het computerleven toen ingewikkelder dan nu en valt het met jouw achterstand wel mee. Tóen moest je allerlei moeilijke dingen binnen het DOS beheersen om problemen op te lossen, nu is het vaak een kwestie van backupje terugzetten / systeemherstel uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
dit zijn beide updates en doordat ik de stuurprogrammas niet geinstalleerd krijg valt er niets te updaten. bij allebij de cameras herkend mijn comp ze als nieuwe hardware maar als ik het stuurprogramma installeer en op het punt aan kom dat ik de camera aan moet sluiten voor ik verder kan dan zegt de comp dat de cam niet aangesloten is terwijl hij wel een melding geeft nieuwe hardware gevonden. hier kom ik dus niet verder mee.
 
De eerste mogelijk idd. ja, maar de 2e zeker niet. Ik ben bang dat er dan toch iets anders een rol (mee)speelt.
 
ben inmiddels iets verder gekomen met mijn foto camera maar het werkt nog niet als ik picture project opstart ziet hij heel even mijn cam maar binnen een sec zegt het programma niet aangesloten. de camera staat bij interface op usb en op mass storage maar werkt dus nog steeds niet. wie kan me verder helpen?
 
probleem is inmiddels opgelost. oplossing was uiteindelijk om alle software die ik bij de cameras had gekregen te deinstalleren en vervolgens de camera aansluiten toen vond mijn comp wel de juiste stuurprogrammas en werkt alles naar behoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan