Camera herkenning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijmegen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2002
Ik heb een vraag over de herkenning van mijn digitale camera (sony cybershot DSC-P72).

Ik heb de software van Sony niet geïnstalleerd omdat dat eigenlijk niet nodig is want normaal gesproken hoort hij mijn camera te herkennen als externe harde schijf.

Dit heeft hij ook altijd gedaan, maar nu ineens niet meer... hij zegt ook als ik kijk bij hardware dat er iets niet goed is... met zo'n mooi geel vraagteken..

ik heb van de sony site al USB drivers gedownload en geinstalleerd maar dit mocht ook al niet helpen...

En op de site van sony kan ik het programma van sony waarmee ik de foto;s er automatisch af van kan laten halen niet meer vinden... Ik heb de cd laatst weggegooid omdat de camera als erxterne harde schijf werd herkend... helaas nu niet meer....

Wie heeft hier een oplossing voor????

Weet niet of het bij U helpt?(ook dat euvel gehad met ander toestel van Sony).

Ga naar Apparaatbeheer en maak alle USB verwijzingen> Installatie Ongedaan maken<
Nieuw opstarten zonder iets aangesloten te hebben op de USB
Windows zal nieuwe hardware vinden,dus zorg dat je de Moederbord drivers ervan bij de hand hebt,en installeer die weer.

En dan?

Succes

Weet niet of het bij U helpt?(ook dat euvel gehad met ander toestel van Sony).

Ga naar Apparaatbeheer en maak alle USB verwijzingen> Installatie Ongedaan maken<
Nieuw opstarten zonder iets aangesloten te hebben op de USB
Windows zal nieuwe hardware vinden,dus zorg dat je de Moederbord drivers ervan bij de hand hebt,en installeer die weer.

En dan?

Succes

Die verwijzingen heb ik al een keer verwijderd en daarna mijn camera opnieuw aangesloten zoals hierboven staat. ik heb echter niet mijn moederbord drivers opnieuw geinstalleerd, dit moet "standaard" toch gewoon goed staan?

Die moeten dan opnieuw geinstalleerd worden,want die zijn dan in je Besturings Systeem niet meer aanspreekbaar dan.

Die moeten dan opnieuw geinstalleerd worden,want die zijn dan in je Besturings Systeem niet meer aanspreekbaar dan.

Ik heb echt een hoop geprobeerd en al mijn USB apparaten worden herkend behalve mijn camera....

Ik zit er nu toch aan te denken om ergens een card reader te gaan halen, deze zit nog niet in mijn oude pctje! En dan ben ik hoop ik van al het gezeur af!

je kunt ook nog een ander kabeltje proberen :o
als de rest op die USB poort wel werkt :o

zomaar 'n idee :rolleyes:

je kunt ook nog een ander kabeltje proberen :o
als de rest op die USB poort wel werkt :o

zomaar 'n idee :rolleyes:

Idd een goed idee! :thumb: alleen werkt dat kabeltje (USB --> Mini usb) wel gewoon op mijn PPC... en de digitale camera van een huisgenoot pakt hij ook gewoon daarmee...

De mijne herkent hij wel maar hij kan hem niet installeren zegt hij... (of had ik dit al veel eerder moeten zeggen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan