Ok, dat 77.161.188.103 zal het publieke ip-adres zijn van je Internet-verbinding (waarschijnlijk bij KPN/Telfort afgenomen).
De camera is bij Hikvision te vinden vanaf
deze webpagina
Handleiding:
hier
Als ik het goed zie moet je (eerder al) portforwarding hebben ingesteld op je provider-router zodat de camera's extern bereikbaar zijn (op een ip-adres + http: poortnummer combinatie, zoals je al aangaf).
Nu komen we weer terug op het verhaal over het ip-adres dat je pc heeft en welke de camera's hebben: Als die qua ip-netwerk van elkaar verschillen dan gaat het (m.i.) niet werken vanaf de pc.
Ga dus eens fatsoenlijk onderzoeken welke 192.168.x.y ip-adressen de camera's hebben (zou je in je provider-router moeten kunnen nakijken bij de portforwarding of anders je moeten herinneren vanaf toen je de camera's ingesteld hebt). Alternatief zou zijn om elke camera afzonderlijk vanaf je smartphone
in een webbrowser te benaderen op
http://77.161.188.103oortnummer en aldaar als admin in te loggen en de huidige IPv4-instellingen te bekijken.
Komt eruit dat het ip-netwerk van de ip-camera's
wel overeenkomt met die van je pc, dan zou je met het achterhaalde interne ip-adres (192.168.x.y) via je webbrowser op je pc
http://192.168.x.yoortnummer in ieder geval al via een webbrowser op je pc bij de camera's moeten kunnen komen.
Tijs.