camera werkt niet als usb modem iinsteekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
mijn webcam werkt niet als ik mijn modem insteekt .vroeger deed hij dat wel, zonder modem werkt hij wel.Wat zou het probleem kunnen zijn?????

Laatst bewerkt:
Misschien iets meer info geven?
Wat voor camera en modem ?
Laatst nog iets geinstalleerd ?

Ps. leestekens zijn ook wel makkelijk ;)

Geplaatst door Jappie-zland
Misschien iets meer info geven?
Wat voor camera en modem ?
Laatst nog iets geinstalleerd ?

Ps. leestekens zijn ook wel makkelijk ;)

een dynalink videohome 2 een adsl modem eicon diva

Sinds wanneer heb je dit probleem ?
En was die zonder dat modem nog niet ?
USB ?

Geplaatst door Jappie-zland
Sinds wanneer heb je dit probleem ?
En was die zonder dat modem nog niet ?
USB ?

hij heeft het ineens gekregen heb de cam nog eens uit de kast gehaald en deed niks meer dus :( het is standaard usb dus als je dat bedoelt geen tussenstukken ;)

Geplaatst door lefty999

als mijn modem in de usb konectie zit dan werkt de cam niet anders wel als die uitgetrokken is

een kameraad van mij zij dat de modem waarschijnlijk te veel kracht (stroom) vraagde, dat ik alleen de cam op de usb moest aansluiten en werkt hij wel dus ik heb nu een usb hub liggen daar heb ik hem op aangesloten (de cam dus) aleen de cam op de hub deze hub is nog aan de stroom aangesloten en dan de modem aan de andere usb konector

maar hij geeft dan telkens het blauw scherm als ik de cam wil openen met volgende error

bestandsnaam : openhci (01) + 00000 199 fout : OE : 0028 : FF 040 9d9

Geplaatst door mr. bravoman
zijn de camara en modem bus-powered?

het is een kaartje dus een die je er bij kan inzetten kweet niet als die bus power hebben maar als ik via die hub stroom oppzet moet hij toch genoeg stroom krijgen niet?

Geplaatst door mr. bravoman
zijn de camara en modem bus-powered?

wat bedoel je met bus - powered??? als hij aan het moederbord is aangesloten ;nee via een kaart,

Geplaatst door lefty999

wat bedoel je met bus - powered??? als hij aan het moederbord is aangesloten ;nee via een kaart,

iemand please???????????:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Met bus-powered wordt bedoelt, halen de apparaten hun stroomvoorziening uit de USB poort (bus) of hebben ze een eigen (losse) voedingsadapter.

Een USB poort kan maar een beperkt amperage stroom leveren, sluit je apparaten die hieroverheen gaan zal inderdaad één van de apparaten niet gaan werken.
Dit is op te lossen door een loss USB hub te kopen die ook een eigen (voldoende) stroomvoorzieing heeft.

Geplaatst door maestro12
Met bus-powered wordt bedoelt, halen de apparaten hun stroomvoorziening uit de USB poort (bus) of hebben ze een eigen (losse) voedingsadapter.

Een USB poort kan maar een beperkt amperage stroom leveren, sluit je apparaten die hieroverheen gaan zal inderdaad één van de apparaten niet gaan werken.
Dit is op te lossen door een loss USB hub te kopen die ook een eigen (voldoende) stroomvoorzieing heeft.

ik heb zo een hub aangekocht en nog hetzelfde effect

Het lijkt dan toch een driver probleem te zijn, kijk eens of er updates zijn voor modem of cam, of als je dat juist al gedaan hebt, gebruik dan eens de oude drivers.

Geplaatst door maestro12
Het lijkt dan toch een driver probleem te zijn, kijk eens of er updates zijn voor modem of cam, of als je dat juist al gedaan hebt, gebruik dan eens de oude drivers.

ook al geprobeert geen beterschap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan