Cameras op Mac

chris19721972

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2024
Berichten
2
Beste mensen. Tot op heden, heb ik jaren mijn cameras kunnen volgen op mijn Mac met het programma SmartPPS. Dit ging naar mijn bevinden relatief goed. Maarrrr, deze week werd ik verplicht mijn Mac te upgraden naar macOS Catalina versie 10.15.7 . Tot mijn grote spijt stelde ik vast dat het programma SmartPPS hierop niet meer werkt, dit in verband met 32 en 64 bits enzoverder. Ik heb mij nu al meerdere dagen bezig gehouden, en meerdere keren boos gemaakt op weet ik wie ..., ik vind nergens een geschikt programma die mijn cameras nog zou kunnen volgen. Indien ik al een programma vind, dan krijg ik de boodschap dat deze niet kan worden geïnstalleerd, noch kan worden geopend. Mijn inverstering van mijn cameras is dus opslag voor de prullenmand. Als ik ze niet meer kan raadplegen, dan gooi ik ze gelijk van de muren af, wat ben je met cameras die je niet kunt raadplegen, bekijken of herbekijken ... Zou er hier toch een goede ziel aanwezig zijn die mij eventueel met wat raad kan bijstaan? Mijn huidige computer is een Mac met besturingssysteem macOS Cataline versie 10.15.7

Ik zou je eeuwig dankbaar zijn ...
 
Och, eindelijk gelukt. Alvast van harte bedankt. Indien u in de buurt bent, heb je er eentje verdiend, en meer ook. Ik had deze link al meerdere malen geprobeerd, echter zonder succes. Ook nu heb ik om eerlijk te zijn, de software zes maal moeten proberen te downloaden en te installeren, echter terug zonder succes. Ik was van plan om het op te geven, maar omdat ik Apple een beetje ken, en zelf een doorzetter ben, heb ik de downloads gewist, en nog een zevende maal geprobeerd, dit zou de laatste maal zijn geweest. Plots kwam er meer op mijn scherm, dan ooit tevoren, en ... floep, daar was alles terug ... Hoe of waarom, dat weet niemand, maar toch gelukt. De aanhouder wint zeker? Enfin, nogmaals van harte bedankt voor uw fantastische hulp. Ik weet niet hoe u te bedanken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan